Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Massmördare och flicka ( Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Massmördare och flicka ( Prs)

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag borstade snabbt tänderna och gick sen upp till mitt rum.

25 feb, 2015 08:42

Borttagen

Avatar


Jag öppnade tyst den smått knarrande grinden och började gå mot dörren på den skuggiga grusgången. En snabb blick upp mot huset tydde på att ingen hade märkt något.

25 feb, 2015 09:13

Borttagen

Avatar


Jag gick fram till mitt fönster och släckte lampan och gick sen mot min dörr för att gå ner och säga god natt till mina föräldrar. Jag gick in i köket och gav dom varsin kram. Mamma och pappa kramade mig tillbaka och jag gick tillbaka till mitt rum för att sova.

25 feb, 2015 09:15

Borttagen

Avatar


Tyst gick jag upp för den smått mossbevuxna trappen och satte handen på handtaget.

25 feb, 2015 09:16

Borttagen

Avatar


Jag kröp ner under mitt täckte och slöt sakta ögonen och föll in i djup sömn.

25 feb, 2015 09:17

Borttagen

Avatar


Jag tryckte ner handtaget. Dörren var olåst och öppnades.

25 feb, 2015 09:18

Borttagen

Avatar


Mina föräldrar släckte lampan i köket och gick mot vardagsrummet för att släcka lampan där. Min pappa gick mot hallen för att släcka lampan men tvärstannade när han såg att dörren var öppen.

25 feb, 2015 09:20

Borttagen

Avatar


En man kom fram mot mig. Jag gömde yxan bakom ryggen och han sade:

-Vem är du?

25 feb, 2015 09:21

Borttagen

Avatar


Pappa kollade på mannen.
" Svara mig vem är du" sa pappa.
Mamma kom ut i hallen.
" Ta med dig Marcus och Kevin och göm er i Julias rum" sa pappa och mamma skyndade direkt upp till Marcus och Kevins rum.

25 feb, 2015 09:28

Borttagen

Avatar


Jag gick långsamt fram till honom utan att svara på hans enträgna frågor. Han såg rädd ut, något som inte passade in i hans utseende. En hård spark från mig träffade mellan hans ben och han föll flämtande ner på golvet av smärta. Jag höjde min yxa.

25 feb, 2015 09:30

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Massmördare och flicka ( Prs)

Du får inte svara på den här tråden.