Haceee som inte är övernaturligt.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Haceee som inte är övernaturligt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaaaa Grace får vara asleep typ och drogad medan Harry får veta?
22 feb, 2015 14:02 |
|
Beben
Elev |
22 feb, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
Ja hon ba "what why are you crying" MEN VI BÖRJAR
kan vi skriva långa inlägg? 22 feb, 2015 14:06 |
|
Beben
Elev |
22 feb, 2015 14:07 |
|
Borttagen
|
Jag kan börja efter att jag har duschat
22 feb, 2015 14:11 |
|
Beben
Elev |
22 feb, 2015 14:14 |
|
Borttagen
|
Men det är roligareeeee
22 feb, 2015 14:15 |
|
Beben
Elev |
22 feb, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Lär diiiiiiiig ♥ idk hur vi ska börja men jag bara hittar på nu okej
* Jag sitter utanför, i väntrummet medan jag väntar på Grace. Läkarna har inte berättat något än om hur det har gått, det gör mig frustrerad över att det tar sån tid. När det kommer ut någon läkare kollar jag upp från mina knän och reser mig. "Hur mår dem?" frågar jag snabbt, även fast jag är trött eftersom att det här har tagit några timmar. "Det är nog bäst att du kommer med först." Svarar läkaren allvarligt. 23 feb, 2015 21:35 |
|
Beben
Elev |
Jag sover fortfarande, halvt iallafall, fortfarande med en känsla av panik över mig. Läkaren hade varit en man, en man hade sövt ner mig, och Harry fick inte vara i rummet. Det var hemskt, jag visste inte om något skulle hända, och jag trodde att något skulle hända. Det händer alltid något. Men det verkar ha gått bra, även fast jag fortfarande är i panik.
23 feb, 2015 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen