Låtar som "alla" känner igen
Forum > Off Topic > Låtar som "alla" känner igen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det måste vara oerhört fartfyllda fester. 18 feb, 2015 16:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Det måste vara oerhört fartfyllda fester. Haha, jag "jobbar" i en pub på skolan- o sätter ihop en spotifylista som jag kan ha när det är olika "fester" etc där =) =) - just like themarauder 18 feb, 2015 16:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Seriös lista, eller urflippad med massa störda hits som varit genom åren? Jag... förmodar det sistnämnda, just för att den sortens låtar alltid gått någon på nerverna men fått majoriteten att hypa under några månaders tid. Dr Bombay - Calcutta (taxi taxi taxi) Vem, född innan 1998 med dansbara ben, har inte dansat till den här låten och svamlat fram dess lyric på dansgolvet under skolpartyn 98-00-ish? Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom! Shakira - Whenever, Wherever Shakira - Hips Don't Lie Madonna - Like A Prayer, Like a Virgin, Hung Up (♥) Petter - Så klart! Basshunter - Boten Anna Basshunter - DotA ...Cascada också kanske? haha jisses, det var längesedan. Raymond and Maria - Ingen vill veta var du köpt din tröja video Ronny & Ragge - Rara Söta Anna Gyllene Tider - Jag går och fiskar (♥) Nordman - Vandraren Sedan fungerar ju alltid det mesta med Madonna, MJ, Britney Spears, Shakira, Kim Wilde, Lady Gaga, Abba (!!), A-Teens (såklart, HAHA!), Markoolio... alltså, jag måste nog ha en 90-talist-fest någon gång. När Basshunter känns ny, tillsammans med alla andra låtar som var hits mellan 02-08. :O ...ÄLDRE, DET BLIR VI ALLIHOOOOPA! ALLIHOPA ALLIHOPA! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 feb, 2015 17:16 |
|
themarauder
Lärare |
Kintsugi: Ååh, Raymond o Maria hade jag glömt och Dr Bombay!!!
Alltså 90talet är fruktansvärt underbart =D ♥ =) - just like themarauder 18 feb, 2015 17:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Kintsugi: Ååh, Raymond o Maria hade jag glömt och Dr Bombay!!! Alltså 90talet är fruktansvärt underbart =D ♥ Det blir så ibland hahah, Dr Bombay kom spontant nu men jag hade ju helt glömt bort titeln haha, fick söka rätt på den ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 feb, 2015 18:42 |
|
EmahS
Elev |
Såna där "gamla" hits är ofta bäst!
"När vi gräver guld i USA" brukar gå hem Lite Melodifestivalen, typ När Vindarna Viskar Mitt Namn, Kom och Ta Mig (bransta city släckers), Alla Flickor Har lite hjärnsläpp nu...
18 feb, 2015 18:57 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det måste vara oerhört fartfyllda fester. Hahahaha det här var det roligaste jag läst på länge, jeez! (can't spot the difference between 1994 kids and 94 year olds.. ;'
18 feb, 2015 19:18 |
|
Atira
Elev |
Åh, alla har gett såna bra tips redan, men här kommer några till:
Bryan Adams - Summer of 69' Village People - YMCA Five - Everybody get up (denna är nostalgi i massor för mig iaf) Gyllene Tider - När vi två blir en Me & my - Dub-i-dub Da Buzz - Paradise Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) Det är nåt med musik från 90 talet alltså haha. 18 feb, 2015 19:32 |
|
Frivolt
Elev |
Britney Spears - Baby one more time
18 feb, 2015 19:46 |
|
Hinny
Elev |
18 feb, 2015 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen