Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I'm in! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är med!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Jag är med Skrivet av Isabelle Granger: JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡ kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt) Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD 4 feb, 2015 18:06 |
|
rickardOl
Elev |
Skrivet av rickardOl: vad tycker ni om det allihopa?de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan. harry vs voldemort. FIGTH!!! 4 feb, 2015 18:21 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av rickardOl: Skrivet av rickardOl: vad tycker ni om det allihopa? de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan. Neee... 4 feb, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av rickardOl: Skrivet av rickardOl: vad tycker ni om det allihopa? de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan. Neee... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I'm in! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är med!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Jag är med Skrivet av Isabelle Granger: JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡ kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt) Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe? 4 feb, 2015 19:34 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av rickardOl: Skrivet av rickardOl: vad tycker ni om det allihopa? de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan. Neee... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I'm in! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är med!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Jag är med Skrivet av Isabelle Granger: JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡ kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt) Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe? Jooooooooo de skulle va fäb 4 feb, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av rickardOl: Skrivet av rickardOl: vad tycker ni om det allihopa? de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan. Neee... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I'm in! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är med!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Jag är med Skrivet av Isabelle Granger: JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡ kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt) Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe? Jooooooooo de skulle va fäb nån ide om vem den onda snubben är 4 feb, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Nån demonsnubbe...?
4 feb, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? 5 feb, 2015 07:38 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh 5 feb, 2015 08:07 |
|
rickardOl
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Låter väl ganska kul Nån demonsnubbe...? Hell yeesh harry vs voldemort. FIGTH!!! 5 feb, 2015 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen