Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet fantasyrollspel!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I'm in!
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Jag är med!!!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
Jag är med
Skrivet av Isabelle Granger:
JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡

kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt)

Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD

4 feb, 2015 18:06

rickardOl
Elev

Avatar


Skrivet av rickardOl:
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
vad tycker ni om det allihopa?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

4 feb, 2015 18:21

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av rickardOl:
Skrivet av rickardOl:
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
vad tycker ni om det allihopa?

Neee...

4 feb, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av rickardOl:
Skrivet av rickardOl:
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
vad tycker ni om det allihopa?

Neee...
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I'm in!
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Jag är med!!!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
Jag är med
Skrivet av Isabelle Granger:
JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡

kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt)

Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD

skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe?

4 feb, 2015 19:34

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av rickardOl:
Skrivet av rickardOl:
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
vad tycker ni om det allihopa?

Neee...
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I'm in!
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Jag är med!!!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
Jag är med
Skrivet av Isabelle Granger:
JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡

kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt)

Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD

skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe?

Jooooooooo de skulle va fäb

4 feb, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av rickardOl:
Skrivet av rickardOl:
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
vad tycker ni om det allihopa?

Neee...
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I'm in!
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Jag är med!!!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
Jag är med
Skrivet av Isabelle Granger:
JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡

kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt)

Mitt huvud är enbart fyllt med luft och dammtussar xD

skulle vara ganska kul om vi typ bodde på ett barnhem och hittae en portal som leder oss till en magisk värd där vi får "krafter" och kämpar för att befria värden från nån ond snubbe?

Jooooooooo de skulle va fäb

nån ide om vem den onda snubben är

4 feb, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


Nån demonsnubbe...?

4 feb, 2015 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nån demonsnubbe...?
Låter väl ganska kul

5 feb, 2015 07:38

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nån demonsnubbe...?
Låter väl ganska kul

Hell yeesh

5 feb, 2015 08:07

rickardOl
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nån demonsnubbe...?
Låter väl ganska kul

Hell yeesh
jag tycker det låter bra men tycker ni att han ska ha något namn och vilket?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

5 feb, 2015 15:18

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!

Du får inte svara på den här tråden.