Prs Melody Hupp
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs Melody Hupp
|
Borttagen
|
Jag log mot honom och tog klänningarna.
- Ska jag ha den blåa eller den röda? Frågade jag.
1 feb, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
"du är så vacker i den röda." sa jag lugnt.
1 feb, 2015 22:34
|
|
Borttagen
|
- Då blir det den röda jag måste göra ett gott intryck på prins Oscar från väst, sa jag och log.
1 feb, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
"han kommer falla för dig på stört min prinsessa ." sa jag
1 feb, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Kan du räcka mig min borste, sa jag.
1 feb, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
"ja visst." sa jag och gav henne borsten.
1 feb, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
- Tack tom, sa jag och började borsta mitt hår.
1 feb, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
Jag stod stilla men rörde henne försiktigt över ryggen.
1 feb, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på tom genom spegeln.
1 feb, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag slutade och backade några steg.
1 feb, 2015 22:42
|
Du får inte svara på den här tråden.