Alla hjärtans dag!
Forum > Off Topic > Alla hjärtans dag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Ja, skicka på ^^
14 feb, 2015 00:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Alla skriver bara "åh, vad söt tråd" men ingen skriver något "riktigt inlägg" i den.
Vad söt tråd, måste jag själv också säga då. CX
14 feb, 2015 00:46 |
|
Borttagen
|
Mitt ego tar gärna emot en dvärg med fint budskap!
14 feb, 2015 02:28 |
|
Hängslebyxor
Elev |
14 feb, 2015 06:07 |
|
Borttagen
|
fin tråd
14 feb, 2015 08:40 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Alla skriver bara "åh, vad söt tråd" men ingen skriver något "riktigt inlägg" i den. Vad söt tråd, måste jag själv också säga då. CX Fast det är väl lite det som är grejen...? Alltså att man bara skriver nåt random inlägg så får man en dvärg! ![]()
14 feb, 2015 08:43 |
|
illusionofcool
Elev |
I want a dvärg
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 14 feb, 2015 10:04 |
|
Borttagen
|
Min alla hjärtans dag dikt....
Gilla om den var fin ♥️Jag älskar dig mer än vad du älskar mig♥️ ♥️Jag älskar dig för den du är♥️ ♥️Jag älskar ditt skratt och ditt leende som är lika varmt som solen♥️ ♥️Jag älskar hur du säger "jag älskar dig"♥️ ♥️Jag blir alltid lika glad när jag ser dig♥️ ♥️Du är som en dröm, en dröm som man aldrig vill vakna ur♥️ ♥️När jag såg dig för första gången fick jag små larver i magen, men när jag kysste dig så blev dom små larverna till fjärilar♥️ ♥️Varje sekund är flera miljontals år♥️ ♥️Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig♥️ ♥️Du fick mig att hitta ur min mardröm med ditt ljus♥️ ♥️Du är min älskling, och mitt allt, för jag älskar dig♥️ ♥️Jag har älskat dig sedan den dagen då vi blev 1♥️ ♥️Love you my darling♥️ 14 feb, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Va fin ide!
14 feb, 2015 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen