Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En sak bara jag gillar att ha rollspel där jag kan ha flera karaktärer jag har testat rollspel med en karaktär och det känns inte bra. Så jag vill gärna att vi har ett x antal karaktärer var i det här rollet. Och extra karaktärer vore bra också.
Jag håller med att vi har flera karaktärer än en
25 jan, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: så 3 var?
Tre var blir bra
25 jan, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ska vi ha tre viktiga karaktärer var då?
Ja det låter bra och Max 10 exktra karaktärer eller någt? För då kan man själv bestämma det antal extra karaktärer man vill ha ?
Eller vad tycker ni?
25 jan, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ska vi ha tre viktiga karaktärer var då?
Ja det låter bra och Max 10 exktra karaktärer eller någt? För då kan man själv bestämma det antal extra karaktärer man vill ha ?
Eller vad tycker ni?
visst ^^
25 jan, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ska vi ha tre viktiga karaktärer var då?
Ja det låter bra och Max 10 exktra karaktärer eller någt? För då kan man själv bestämma det antal extra karaktärer man vill ha ?
Eller vad tycker ni?
Det låter bra
25 jan, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Okej har någon någon bra handling på lager?
25 jan, 2015 17:11
|
|
Borttagen
|
Okej men nu till själv handlingen. Ska det var några karaktärer som har ett viktigt uppdrag?
25 jan, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Ett viktigt uppdrag hm kanske något som kan hjälpa världen eller något
25 jan, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
kan inte en ond person som ville att världen skulle falla samman. så han/hon snodde ett magisk klot som ger världen sin kraft?
25 jan, 2015 17:19
|
Du får inte svara på den här tråden.