Maze Runner
Forum > Off Topic > Maze Runner
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Jag läste up The Death Cure för bara några dagar sedan!! Älskar hela bokserien, sjukt spännande. Dock hatar jag hur det slutade haha men jag försöker bara ignorera det.
12 feb, 2015 21:09 |
|
Corazon
Elev |
Har läst första boken och sett filmen, riktigt bra båda två! Ska läsa de andra böckerna då jag orkar köpa dem.
13 feb, 2015 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Har läst ut andra boken nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2015 16:14 |
|
Borttagen
|
Läste precis ut första boken och den är typ bäst ??????? Och ser filmen just nu !!
16 feb, 2015 17:22 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills andra filmen kommer!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2015 13:06 |
|
Corazon
Elev |
27 feb, 2015 14:33 |
|
Borttagen
|
Jag har läst första och har beställt de andra...
17 maj, 2015 18:29 |
|
Corazon
Elev |
17 maj, 2015 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen