Öppet Hogwartsrollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Hogwartsrollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person
20 jan, 2015 21:02 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet 20 jan, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort 20 jan, 2015 21:12 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt 20 jan, 2015 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt Är lite van med att tråd skaparen skapar mall det är det 20 jan, 2015 22:15 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt Är lite van med att tråd skaparen skapar mall det är det Jag gör det om jag har mer planerat ^^ Så vi kan ju börja planera 20 jan, 2015 22:20 |
|
Borttagen
|
Ja det skulle vara fint och jag kan kanske ha en i varje elevhem för jag gillar ju som sagt var att ha flera karaktärer.
Tycker även att julbalen ska vara med och sedan tycker jag att något krig ska vara med typ de överlevande dödsätare har värft in nya medlemar och försöker åter igen inta Hogwarts? 20 jan, 2015 22:42 |
|
Angelinaa
Elev |
Sä länge det inte blir allt för många
Låter år 5 bra? Det kan börja någon/några dagar innan balen så kan det med dödsätarna från början ligga lite i bakgrunden men blandas in mer och mer (beroende på hur länge vi håller på, grupproll har en tendensens att dö ut ganska fort 20 jan, 2015 22:57 |
|
soony sonny love
Elev |
ok kan du berätta när mallen är klar och jag undrar villka elevhem jag ska ha du får välja vill hälst ha två personer från olika elevhem om det är ok??
![]()
21 jan, 2015 16:35 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av soony sonny love: ok kan du berätta när mallen är klar och jag undrar villka elevhem jag ska ha du får välja vill hälst ha två personer från olika elevhem om det är ok?? Du kommer märka när mallen är klar, lägger upp den här då. Antaglien kommer den senare idag, för det känns som om det mesta är bestämt nu Du ska ha (minst) en karaktär i Hufflepuff, om du har fler är det valfritt var de ska vara. 21 jan, 2015 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen