Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Hogwartsrollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Hogwartsrollspel

1 2 3 ... 21 22 23
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person

20 jan, 2015 21:02

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person


Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet

20 jan, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person


Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet


Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort

20 jan, 2015 21:12

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person


Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet


Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort


Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt (år 6 eller 5, vilken tid på året ungefär, och små saker) så det bara är att fylla i mallen och börja utan allt för mycket extra diskussioner

20 jan, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person


Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet


Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort


Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt (år 6 eller 5, vilken tid på året ungefär, och små saker) så det bara är att fylla i mallen och börja utan allt för mycket extra diskussioner


Är lite van med att tråd skaparen skapar mall det är det

20 jan, 2015 22:15

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill att det ska vara ordentliga meningar och i tredje person


Samma här, så soony sonny love, inlägget du skrev är för kort, dessutom läste du inte igenom min beskrivning, om du inte bättrar dig måste jag tyvärr be dig om att lämna rollet


Och dessutom tycker jag att den som skapar ett grupprollspel tar ansvar och skriver mall och sedan skriver hyr mycket information skaparen vill ha om karaktärerna. De där mallen kom ärligt lite för fort


Jag kommer inte göra en mall förrän lite mer är bestämt (år 6 eller 5, vilken tid på året ungefär, och små saker) så det bara är att fylla i mallen och börja utan allt för mycket extra diskussioner


Är lite van med att tråd skaparen skapar mall det är det


Jag gör det om jag har mer planerat ^^ Så vi kan ju börja planera Helst ska alla ha en karaktär i Hufflepuff, tycker du år 5 eller 6? Och skulle det vara kul med typ magisktrekampsturneringen i bakgrunden?

20 jan, 2015 22:20

Borttagen

Avatar


Ja det skulle vara fint och jag kan kanske ha en i varje elevhem för jag gillar ju som sagt var att ha flera karaktärer.

Tycker även att julbalen ska vara med och sedan tycker jag att något krig ska vara med typ de överlevande dödsätare har värft in nya medlemar och försöker åter igen inta Hogwarts?

20 jan, 2015 22:42

Angelinaa
Elev

Avatar


Sä länge det inte blir allt för många Max 7-8 karaktärer totalt kanske?
Låter år 5 bra?
Det kan börja någon/några dagar innan balen så kan det med dödsätarna från början ligga lite i bakgrunden men blandas in mer och mer (beroende på hur länge vi håller på, grupproll har en tendensens att dö ut ganska fort )

20 jan, 2015 22:57

soony sonny love
Elev

Avatar


ok kan du berätta när mallen är klar och jag undrar villka elevhem jag ska ha du får välja vill hälst ha två personer från olika elevhem om det är ok??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fab%2F68%2F78%2Fab687844e9db9039d20d870831f21141.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fm.popkey.co%2F2d4176%2Fb0rNV.gif

21 jan, 2015 16:35

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av soony sonny love:
ok kan du berätta när mallen är klar och jag undrar villka elevhem jag ska ha du får välja vill hälst ha två personer från olika elevhem om det är ok??


Du kommer märka när mallen är klar, lägger upp den här då. Antaglien kommer den senare idag, för det känns som om det mesta är bestämt nu
Du ska ha (minst) en karaktär i Hufflepuff, om du har fler är det valfritt var de ska vara.

21 jan, 2015 16:49

1 2 3 ... 21 22 23

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Hogwartsrollspel

Du får inte svara på den här tråden.