Vilken är din favoritbok just nu
Forum > Off Topic > Vilken är din favoritbok just nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
marco-thegaylord
Elev |
24 jan, 2015 16:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Fyra dagar Fyra nätter / Amy and Roger's epic detour
~Morgan Matson Jag läste den för första gången när jag var typ elva kanske, och fem år senare älskar jag fortfarande boken lika mycket ♥ Hej 25 jan, 2015 17:57 |
|
Aveline
Elev |
har många favoriter, men mina två i topplistan är HP och Percy Jackson ♥
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 31 mar, 2015 20:08 |
|
Hinny
Elev |
31 mar, 2015 20:14 |
|
jännii
Elev |
Måste nog vara Looking for Alaska av John Green.
Och TMI serien. after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 31 mar, 2015 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen