PRS med Queen Boo B)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Queen Boo B)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? 5 jan, 2015 21:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? Nae, arabiska tänkte jag? jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2015 21:15 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? Nae, arabiska tänkte jag? Oh god that never gets old xD Så det är ett ja eller? XD 5 jan, 2015 21:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? Nae, arabiska tänkte jag? Oh god that never gets old xD Så det är ett ja eller? XD Japp jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2015 23:21 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? Nae, arabiska tänkte jag? Oh god that never gets old xD Så det är ett ja eller? XD Japp Okej, så jag ska typ börja elr? OCH en sista fråga, ska någon av dom redan ha känslor för den andra eller ska båda utveckla känslor? 6 jan, 2015 15:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag Aa JA VET xD Sure :3 Vi kör på svenska, va? Nae, arabiska tänkte jag? Oh god that never gets old xD Så det är ett ja eller? XD Japp Okej, så jag ska typ börja elr? OCH en sista fråga, ska någon av dom redan ha känslor för den andra eller ska båda utveckla känslor? Ja, du börjar. Dom kan utveckla? jag är jättecoolig älska mig plz 6 jan, 2015 15:19 |
|
Isabelle Granger
Elev |
(Går bra för mig ^-^)
Albus: Jag andas djupt och går in i det blodröda ångloket. Det här är stunden jag i princip väntat på i hela mitt liv; dagen då jag äntligen skulle få ge mig av till Hogwarts. Så många gånger hade jag fantiserat och längtat till det här, men just nu.. kändes det bara konstigt och främmande. Jag vänder mig långsamt om, för att få en sista blick av mina föräldrar. De ler glatt och vinkar mot mig, och jag ler svagt tillbaka. Jag önskar verkligen att jag kunde uppskatta det här, men just nu är det enda jag känner en nervös klump i halsen. Jag suckar och går längre in i tåget, på jakt efter min kusin och bästa vän, Rose. Jag är säker på att allt kommer kännas bättre då jag hittar henne. (Förlåt för kort xD Och ja juste, är den här tidsformen ok för dig? :3) 6 jan, 2015 15:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius;
Pappa gav mig en lätt klapp på armen samtidigt som mamma gav mig en stor kram. Jag försökte vrida mig undan men lyckades inte. Pappa lyfte upp min koffert på tåget och jag klev upp efter den. "Hej då älskling!" Sa mamma med sin ljusa röst och jag suckade. Sedan log jag mot henne och vände mig mot min väska. Jag tog tag i den och började släpa den längs tåget. Vi bodde ute på herrgården, och min far var väldigt överbeskyddande. Jag visste inte varför, men det hade något med hans förflutna att göra. Jag såg någon jag kände igen från mugglarskolan jag tvingats gå i, en flicka med stora bruna ögon och kortklippt hår. Jag log mot henne när våra blickar möttes. "Ska vi.. Sitta tillsammans?" Frågade hon och jag nickade. jag är jättecoolig älska mig plz 7 jan, 2015 19:44 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Albus;
Efter ett tag avgick tåget från stationen, och jag fortsatte att leta efter Rose, som jag ännu inte hittat. Jag suckade och tittade uppgivet ner i golvet medan jag fortsatte gå. Jag hade en obehaglig känsla i min mage, något som kändes som.. ångest? Jag knyter mina nävar men fortsätter ändå att gå. Allt kommer att gå bra... Bara hitta Rose så kommer det ordna sig... 7 jan, 2015 21:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius;
Jag började vända mig om för att gå in i en kupé, men när jag tog ett steg framåt utan att se mig för dunsade jag in i någon. Jag hörde hur tjejen... Vad var det hon hette? Cara? Clara?... Fnissade, och jag backade bakåt. "Se dig för" fräste jag till pojken. Hans hår såg svart ut, men var nog egentligen mörkbrunt. Ögonen lös som två smaragder, och... Jag stelnade till. Pappa hade berättat om honom. Potter. jag är jättecoolig älska mig plz 7 jan, 2015 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen