Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Threstaler
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé!
2 jan, 2015 22:42 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Threstaler: JaaSkrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé! Har aldrig grupprollat förut! Ska vi ha någon ordning när vi skriver? Eller blir det för mycket väntande?
2 jan, 2015 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Threstaler: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé! Vad bra!! Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: JaaSkrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé! Har aldrig grupprollat förut! Ska vi ha någon ordning när vi skriver? Eller blir det för mycket väntande? Vet inte. Men jag tycker att vi ska skriva minst en gång i veckan. 2 jan, 2015 22:45 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadå Skrivet av Threstaler: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé! Vad bra!! Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: JaaSkrivet av Borttagen: Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är en bra idé! Har aldrig grupprollat förut! Ska vi ha någon ordning när vi skriver? Eller blir det för mycket väntande? Vet inte. Men jag tycker att vi ska skriva minst en gång i veckan.
2 jan, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Bra! Men vad ska det handla om?
2 jan, 2015 22:47 |
|
Irskoo
Elev |
2 jan, 2015 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? 2 jan, 2015 22:50 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra?Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig?
2 jan, 2015 22:51 |
|
Borttagen
|
2 jan, 2015 22:52 |
|
Borttagen
|
2 jan, 2015 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen