Melody - Paulina
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Melody - Paulina
|
Borttagen
|
När efterrätten till sist var uppäten så sade Dumbledore åt alla att gå upp till sina sovsalar. Mitt i allt vimmel råkade jag krocka in i en tjej från min årskurs.
"oj, förlåt, jag såg dig inte... Samantha var det va?" ursäktade jag mig. Pfft, hon har gått i min klass i fyra år, jag vet redan hennes namn, men tjejer gillar sådant. När man frågar efter deras namn.
21 dec, 2014 21:20
|
|
Borttagen
|
- Ja det är Samantha, sa jag och log.
Sara kollade på mig och mimade snygging.
- Du är Hannes eller hur? frågade jag med silkeslen röst.
21 dec, 2014 21:22
|
|
Borttagen
|
"Jaa..." svarar jag generat innan jag sakta går iväg.
21 dec, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
- Han är en sån snygging, sa Sara när han hade gått.
Jag nickade och kollade efter honom.
- Du kan ta Sam jag ska försöka på Hannes, sa jag och gick iväg.
21 dec, 2014 21:24
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren till killarnas sovrum i femte årskursen och gick fram till min säng. Lika välkomnande som alltid.
21 dec, 2014 21:27
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i sovsalen och gick fram till min säng.
- Så skönt att sova, sa jag till Sara.
Sara nickade.
21 dec, 2014 21:29
|
|
Borttagen
|
"Ey, mannen, hur är det?" hörde jag Halil ropa till mig. Jag kramade honom och sade att allt var bra, även om jag inte kände så. Halil är min bästa vän, men jag vill inte oroa honom just nu.
21 dec, 2014 21:32
|
|
Borttagen
|
Jag kröp ner i sängen och somnade.
21 dec, 2014 21:33
|
|
Borttagen
|
Jag klädde av mig och lade mig i sängen. Samantha har faktiskt snygga ögon. Måste spana in på henne mer imorgon.
21 dec, 2014 21:34
|
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade jag tidigt och var snabbt uppe ur sängen.
Jag började snabbt klä på mig och väckte Sara.
21 dec, 2014 21:35
|
Du får inte svara på den här tråden.