Favorit "soundtrack"?
Forum > Harry Potter > Favorit "soundtrack"?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Kan inte någon göra en lista på dom absolut bästa låtarna från alla soundtrack!? :-) Skulle vara kul att läsa & lyssna!
15 jul, 2011 15:13 |
|
accioron
Elev |
http://open.spotify.com/user/xhlotli/playlist/5D8F1PP9jeMmNPZTCd9ech
Här är mina favoriter, tror jag! 15 jul, 2011 15:23 |
|
ninja
Elev |
Älskar soundtracken till Prisoner of Azkaban och Order of the Phoenix, helt otroligt grymma. Deathly Hallows Part 2 är underbar den med ♥ Men såklart så är de andra också det!
15 jul, 2011 15:35 |
|
Ugglan
Elev |
åh, jag älskar obliviate, så himla fin och sorglig.
http://open.spotify.com/track/3888fje96tm650Zoxc0jwi
15 jul, 2011 15:39 |
|
Borttagen
|
Åh, Half-blood prince soundtracket är så lovely!
De bästa från den (enligt moi) är: Opening, Malfoy's Mission, Dumbledore's Farewell, In Noctem, Harry and Hermione, Journey to the Cave, Friends! Har säkert missat en massa därifrån, men har inte listan framför mig så. Och några favoriter ur Deathly Hallows part 1: Obliviate (♥♥♥♥♥♥♥♥) och Snape to Malfoy Manor. Den bästa av dem alla (förutom Hedwig's theme såklart) är utan tvekan Lily's theme som är med i Deathly Hallows part 2. Seriöst, det är nog det vackraste stycket som har varit med i en Harry Potter film någonsin. Den får en verkligen att bli alldeles känslosam. Kan ju bero på att den spelades under en massa extremt starka scener i filmen. 15 jul, 2011 17:23 |
|
childhoodlight
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=tNvbcTLQsGk&feature=related
underbar. http://www.youtube.com/watch?v=bXjJS9onLQM&NR=1 Spoiler: Tryck här för att visa! sdkopweklöqkelöqwejlökj
15 jul, 2011 18:45 |
|
accioron
Elev |
^ Början av Resurection Stone påminner typ om de första PC-spelen (lovar att det här är ett av mina försök att inte inse att det är slut) http://www.youtube.com/watch?v=_L78WkuKcT0
... idk kanske bara är jag som är konstig. Hela soundtracket till DH 2 är känns lite... haunting, men jag gillar det! 15 jul, 2011 18:50 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Det har du faktiskt rätt i haha!
ÅH denna är så fin också http://www.youtube.com/watch?v=N3YVlR4SFJ8&NR=1
15 jul, 2011 19:09 |
|
shabbe111
Elev |
Den bästa soundtracken jag känner till är Dumbledores Farewell. Varje gång jag lyssnar på den känns det som om att nånting eller något tagit världen ifrån mig så som vänner,familj och jag gör allt jag kan för att få tillbaka det som har varit.
15 jul, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Alltså Hedwig's theme är ju sådär superunderbar så jag vill dö lite, för den är så himla Harry Potter. Annars vet jag inte, det finns många jag gillar, men kommer inte riktigt på någon nu.
15 jul, 2011 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen