Sälj mig era glitterskor.
Forum > Off Topic > Sälj mig era glitterskor.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har redan sålt min tyvärr
7 dec, 2014 14:21 |
|
Fjalar
Elev |
:o :o (Hur kan ni sälja bort era glitterskor?!??)
7 dec, 2014 14:26 |
|
baramin
Elev |
har planerat min hela juloutfit efter den där skon så lär nog ha kvar den tyvärr
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 dec, 2014 14:35 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Jag säljer mina, beror på vad du vill ge.
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 7 dec, 2014 14:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vill ni sälja för 150-200 köper jag
without something there is no nothing 7 dec, 2014 15:03 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
175?
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 7 dec, 2014 15:05 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 7 dec, 2014 15:21 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Lägger upp den när jag kommer upp till skolan ikväll.
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 7 dec, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: har planerat min hela juloutfit efter den där skon så lär nog ha kvar den tyvärr Men..man kan väl inte ha på sig den? Eller har jag missat något här? 7 dec, 2014 17:15 |
|
Ron Hippe
Elev |
Kan sälja min för 180g, blir det bra?
7 dec, 2014 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen