Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
30 nov, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
ok
Albus:
Jag gick mot tåget.
30 nov, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
Phyllida-
Jag småsprang efter Albus mot tåget.
30 nov, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
"Komemr det bli kul att börja på Hogwarts? Albus Dumbledore är den bästa rektorn som har funnits!"
30 nov, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
"Eee, ja det ska det väll.."
30 nov, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag log. Vi gick bredvid tåget och vår mamma, Lovisa, gick bredvid oss. När vi skulle in i en vagn så log hon och grät. "Albus ha koll på din lillasyster. Och va en duktig prefekt i år igen! Och Pylida."
30 nov, 2014 17:23
|
|
Borttagen
|
30 nov, 2014 17:25
|
|
Borttagen
|
"Du kommer ha det så bra i år min älskling." sade mamma och kramade om Phyllida och sedan mig. "Ha det bra nu!" sade hon och vi gick på tåget.
30 nov, 2014 18:33
|
|
Borttagen
|
Phyllida-
Jag gick efter Albus
"Var ska vi sitta?"
30 nov, 2014 18:35
|
|
Borttagen
|
"Här inne!" sade jag och log och vi gick in i en tom kupé.
30 nov, 2014 19:11
|
Du får inte svara på den här tråden.