Är det någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
nu är jag tillbaka igen efter en tids frånvarande. Är någon fortfarande intresserad?
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 11 jul, 2015 16:51 |
|
Wolf
Elev |
Jag är! ^-^
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 12 jul, 2015 10:58 |
|
Medi
Elev |
bra. jag har typ glömt vad iden var. det var trots allt 3 veckor sedan jag hade en dator xD
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 12 jul, 2015 11:08 |
|
Wolf
Elev |
Haha, det är okej. Det är bara att komma på en ny idé. c:
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 12 jul, 2015 11:24 |
|
Medi
Elev |
12 jul, 2015 11:52 |
|
Wolf
Elev |
Gör det.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 12 jul, 2015 11:53 |
|
Medi
Elev |
12 jul, 2015 11:55 |
|
Wolf
Elev |
Fantasy mestadels.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 12 jul, 2015 12:15 |
|
Medi
Elev |
12 jul, 2015 12:39 |
|
rickardOl
Elev |
jag är också fortfarande intreserad
harry vs voldemort. FIGTH!!! 12 jul, 2015 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen