American Horror Story
Forum > Off Topic > American Horror Story
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Åhh han är ju bara så älskvärd! Jag är så dålig på skådespelare, haha, vem är det? Hon spelar Violet i första säsongen och Zoe i tredje Åh, jaha, jamen då vet jag Jessica Lange, yes. Hon är ju helt otrolig i alla säsonger! Hon passar som karaktärerna! ![]()
13 dec, 2014 18:59 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 19:03 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat ![]()
13 dec, 2014 19:04 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat Och på www.watchtvseries.to där kommer det ut samma kväll som det sänds i U.S.A Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 19:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat Och på www.watchtvseries.to där kommer det ut samma kväll som det sänds i U.S.A Ahaaa 13 dec, 2014 19:07 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat Och på www.watchtvseries.to där kommer det ut samma kväll som det sänds i U.S.A Ahaaa Ja, fast jag tycker det är drygt att det ibland dröjer flera veckor innan avsnitten kommer ut..:/ Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 19:14 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat Och på www.watchtvseries.to där kommer det ut samma kväll som det sänds i U.S.A Ahaaa Ja, fast jag tycker det är drygt att det ibland dröjer flera veckor innan avsnitten kommer ut..:/ Kolla om en säsong haha ![]()
13 dec, 2014 19:15 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) Inte i Sverige, haha, menar den säsongen som sänds i tv i england/Usa Finns på swefilmer om inte annat Och på www.watchtvseries.to där kommer det ut samma kväll som det sänds i U.S.A Ahaaa Ja, fast jag tycker det är drygt att det ibland dröjer flera veckor innan avsnitten kommer ut..:/ Kolla om en säsong haha Äh, jag kollar på sidan jag länkade innan, där kommer det ut samma kväll/morgonen efter Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 19:17 |
|
Pixie
Elev |
åhhh jag älskar ahs!! är bara på s2 hittils men älskade första säsongen och asylum är också sjukt bra! tror jag tycker det är den bästa tv-serien faktiskt.
13 dec, 2014 22:55 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Absolut älskar ahs!
16 dec, 2014 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen