Namn till hund
Forum > Off Topic > Namn till hund
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Hehehe =) ♥
Katten (Voff! ♥) Bruce/Batman Fille Herkules Musse Sultanen Aladdin Abu Raja Mozart Olaf Sven Harry Winston Beethoven Luffsen Tuffs Tarzan Tantor Peter Parker (med Kaylas uttal) "Wheezy" (har glömt vad Dobby kallar Ron på svenska) Rufus Pluto Arnold "Hairy Potter" Dobby Fang Fluffy Neville Trevor Errol Hermes Piggelin Albus (åh.. blev lite sugen på det själv) Severus/Sev Ted/Teddy Krake Colin (NAAAAAW) Nästan huvudlöse Nick Hagrid Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn Mr Norris Dudley Nimbus Norbert Norbert Dudley (hehehehhehehehehehehehe) Banzai Buzz (hih, det heter Tom Fletchers son) Chip (naaw ♥) Puh (men ååh =)) Gus (GusGus!) Pongo Tiger Rex Brutus Dante Om du bestämmer dig för en tik ändå, så tycker jag Minerva!!! Haha, så du... =) - just like themarauder 4 nov, 2014 23:30 |
|
Borttagen
|
That was quite some names, hahah =)
Tack Elin=) 6 nov, 2014 00:02 |
|
themarauder
Lärare |
Tiknamn
Katten Catwoman Lady Belle Ginny Audrey (Hepburn ♥) Lizzie/Liz (efter den kära drottningen) Mulan (haha, varför tänkte vi inte på Muschuu *stavning* för en hane?!!??!?! =D ) Poppy Minerva Pansy Snövit/Snö/Snow etc. Shanti (flickan från djungelboken! attans - ett ganska bra namn när man säger det några ggr....) Minnie (kan även vara smeknamnet för Minerva!) Kiara Nala Tuffs Kattmammans namn i Aristocats Ska sova nu, men kommer på fler imorgon! =) - just like themarauder 6 nov, 2014 03:31 |
|
Klaestron
Elev |
Jag brukar vara hundvakt åt en hund som heter Alice så vill du ha hp-relaterat funkar nog det, annars gillar jag Laiza, Maggie och Daisy
Vad är det för ras? :3
6 nov, 2014 06:11 |
|
Borttagen
|
Luna
Molly Ginny Louise Mary Alla de där namnen är säkert redan skrivna men aja xD 6 nov, 2014 08:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Jag brukar vara hundvakt åt en hund som heter Alice så vill du ha hp-relaterat funkar nog det, annars gillar jag Laiza, Maggie och Daisy Vad är det för ras? :3 Hon ska köpa hunden till sommaren =) och kommer nog vara en mellanstor hunjd. En blandras =) =) - just like themarauder 6 nov, 2014 09:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Jag brukar vara hundvakt åt en hund som heter Alice så vill du ha hp-relaterat funkar nog det, annars gillar jag Laiza, Maggie och Daisy Vad är det för ras? :3 Som min syster redan skrivit så blir det en blandis Förmodligen en med labbe i 6 nov, 2014 10:38 |
|
ingetledigt
Elev |
Tror inte det har blivit nämnt innan: Winky eller Krake om du bestämmer dig för en hane
6 nov, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
Lumos eller Nox!
6 nov, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Haha gulligt
Tack! 7 nov, 2014 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen