Jag missade honom!
Forum > Harry Potter > Jag missade honom!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: VAAAAAAAA?!!! JAG SOM BOR SÅ NÄRA!!!!!!!! VARFÖR SA DU INGET TILL MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????? Ta inte upp gamla trådar ok TEBAKS IGEN 30 okt, 2012 19:35 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Nu har Rupert Grint lämnat Trollhättan! Jag bor i Trollhättan och jag är bara så himla förbannad på mig själv! Jag har missat honom! jasg borde ha varit där kl. 5 varje morgon och väntat på att han skulle komma ut! Men jag kommer at få hans autograf och det är jag såååååååå himla gald över! Man kan vinna en signerad Dödsrelikerna del 1 film stod det i tidningen.det finns 3 stycken. jag vet inte om jag vill ha den. Jag har ju redan filmen och snart hans autograf. jag hoppas att det är stora HP fan som förtjänar filmen som får dem. Är det nån som kommer försöka få den? måste bara komentera dina bilder. jag ÄLSKAR sweeney todd! 30 okt, 2012 20:10 |
Forum > Harry Potter > Jag missade honom!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen