Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
Den som hade något mot halsen har träffat dom andra två med magi. Den går fram mot mig och säger: " Hej , det är bäst om vi sticker" nu ser jag att det är en flicka. "Varför då?" frågar jag henne. http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 18:10 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"För att de snart vaknar och då blir det inte roligt, fråga inte varför" svarar jag flickan "Vad heter du "frågar jag henne ![]()
30 okt, 2014 18:18 |
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
"För att de snart vaknar och då blir det inte roligt, fråga inte varför" svarar flickan mig. "Vad heter du "frågar hon sedan. Jag ler och säger: "Jag heter Lillit. Dom kan inte skada mig. Jag är redan död! " http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 18:23
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-30 kl. 18:23
|
|
Borttagen
|
~Adrian~
Jag ser två flickor stå och prata på marken nedanför mig. För att undgå upptäckt så förvandlar jag mig till en skugga, fäller in vingarna och börjar falla för att snabbare komma ner till marken. Precis innan jag slår i backen fäller jag ut vingarna och glidflyger cirka tre meter innan jag sätter ner fötterna och landar. 30 okt, 2014 18:23 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"Vaaa" svarar jag "Jag heter Alice, föresten" "mej kan de iallafall skada så jag tänger masa mig här i från" sejer jag och börjar jå iväg från Lillit. ![]()
30 okt, 2014 18:27 |
|
Suddan_10
Elev |
((HANNA!!! Du gör fler stavfel än jag!))
~Lillit~ Flickan som tydligen heter Alice börjar att gå iväg från mig. Jag vänder mig om och svävar fram till de två männen. "Jag hoppas att dom dog det vore kul med andra spöken i den här skogen" säger jag till mig själv. http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 18:34 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
Jag ser flickorna gå iväg åt olika håll, och bestämmer mig för att följa efter den svarthåriga 30 okt, 2014 18:40 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
Jag fortsatte gå längs vägen tills jag kom fram till en liten sjö "Det är ju ändå varmt ute "tängker jag och hoppar i vattnet med kläderna på. ![]()
30 okt, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
Jag ser att flickan jag följer efter kommer fram till en sjö och stannar där. Som tur är hoppar hon i med kläderna på. Jag gör mig synlig och går fram till flickan. "Hej" hälsar jag. "Vad heter du?" 30 okt, 2014 19:18 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
När jag kommer upp till ytan ingen står det en kille på stranden som frågar vad jag heter. jag går upp och sätter mig i solen innan jag svarar pojken "Alice och vad heter du skälv" svarar jag pojken. " och föresten du är ganska så söt , bara så du vet". ![]()
30 okt, 2014 19:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen