Gerard Way
Forum > Off Topic > Gerard Way
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
2 feb, 2015 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Greenbloodyrose: Ska se honom imorron och jAG ÄR INTE OKEJ Så himla avundsjuk T_T får inte se honom eftersom det är mitt i veckan 2 feb, 2015 16:42 |
|
Disenchanted
Elev |
AAAH SÅ EXCITED!!!!!
Tiden har gått så himla fort. Känns som om jag precis fick veta att han skulle komma hit! Kan inte förstå att jag ska se honom imorgon ♥
2 feb, 2015 17:44 |
|
hyperion
Elev |
Hoppas ni alla som ska dit imorgon får träffa honom! Har några kompisar som såg honom i Danmark som gjorde det, de var helt lyriska efteråt
![]()
2 feb, 2015 21:38 |
|
Mikaela120
Elev |
Han är i Stockholm nu... elkdebdbjrk
3 feb, 2015 15:45 |
|
Borttagen
|
Jag är avundsjuk på alla er som ska/har se/sett honom idag
3 feb, 2015 18:06 |
|
Disenchanted
Elev |
Gårdagen var en av de bättre dagarna i mitt liv! Att få se denna fantastiska, underbara och genuina människa live är bara helt otroligt! Det var helt klart värt att köa ut i kylan!Det var första gången jag grät på en konsert! Han är så fin!
Jag är glad över min kompis som fick gå på meet and greet! Tyvärr kunde han inte signera efter konserten. Hade så gärna velat tacka honom för allt men jag hoppas att det kommer fler gånger!
4 feb, 2015 19:42 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
4 feb, 2015 19:56 |
|
Pixie
Elev |
9 apr, 2015 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen