Belien PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Belien PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och de typ låtsas som att de inte kommer ihåg varandra då xD
11 okt, 2014 20:05 |
|
Beben
Elev |
11 okt, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Åh, Haz får inte heller remember då cx
11 okt, 2014 20:12 |
|
Beben
Elev |
11 okt, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
Can you börja när de är på festen?
11 okt, 2014 20:23 |
|
Beben
Elev |
Eh, jag suger fortfarande på att börja, men okej.
* Jag går runt i ett hus hos någon random person, inte för att jag bryr mig så mycket iallafall, bara det finns killar och dricka. Det är ett måste att bevisa att jag fortfarande har kul, även om jag alltid är ledsen när jag gjort slut med någon.. 11 okt, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
(Omg, they're home hos Ed Sheeran)
Jag står lutad mot väggen i Eds hall, man kommer inte mycket längre in än så tack vare att det finns så många här inne. Jag har inte ens sett någon jag känner igen än. Och det enda jag håller i är ett glas med dricka, som det bjöds på vid dörren. 11 okt, 2014 20:39 |
|
Beben
Elev |
(Oh yeah)
Jag tar emot en ny dricka, även om jag knappt kan stå upp och egentligen borde dricka något mer normalt, som typ vatten. 11 okt, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
När jag bestämmer mig för att ta en till klunk av drickan, märker jag att det är slut, redan. Så jag tränger mig igenom lite folk, som varit här längre än mig, och är mycket fullare än mig.
11 okt, 2014 20:46 |
|
Beben
Elev |
11 okt, 2014 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen