Chokladgrodor
Forum > Harry Potter > Chokladgrodor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Önskar de hade HP-godis i sverige ♥
15 okt, 2012 21:26 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Det tycker jag med! Men om det fanns Chokladgrodekort så skulle dom nog vara väldigt dyra! Legot är i alla fall det. Lego är alltid svindyrt Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 15 okt, 2012 21:29 |
|
Savage
Elev |
När första filmen gick på bio sålde de chokladgrodor på den lokala bion, likaså bönorna men har aldrig sett dem i några affärer..
Less thinking, more drinking. 16 okt, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savage: När första filmen gick på bio sålde de chokladgrodor på den lokala bion, likaså bönorna men har aldrig sett dem i några affärer.. Shit vad coolt...! Ska kolla om det går att beställa någonstans, för gud, jag vill haaaa! 16 okt, 2012 02:59 |
|
Savage
Elev |
Man fick ett kort med också, fast det var inte trekantigt utan fyrkantigt. Har själv letat lite efter sådant men hittar ingen som säljer i Sverige. Men om jag hittar något på internet eller någon affär lovar jag att skriva !
Less thinking, more drinking. 16 okt, 2012 03:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savage: Man fick ett kort med också, fast det var inte trekantigt utan fyrkantigt. Har själv letat lite efter sådant men hittar ingen som säljer i Sverige. Men om jag hittar något på internet eller någon affär lovar jag att skriva ! Underbart! Hittills har jag hittat detta: eller detta: [url=http://www.thefind.com/food/info-harry-potter-chocolate-frog#page=1&local=0]http://www.thefind.com/food/info-harry-potter-chocolate-frog#page=1&local=0 16 okt, 2012 03:50 |
|
Savage
Elev |
Har med tittat på dem men tror inte man får några kort med dem
Less thinking, more drinking. 16 okt, 2012 16:26 |
|
Correlito
Elev |
16 okt, 2012 16:47 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag kommer ihåg att det fanns HP-godis när jag var yngre. Bland annat chokladgrodor! Gick och köpte i godisaffären och så fick man kort till också. Såna där som byter bild/"rör sig" om man vinklar dem, har jag för mig att det var.
16 okt, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara nice om dom fanns i Sverige Sverige Sverige
16 okt, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen