Fantasyroll (10 pers)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Mall:
Namn: Sayomi Shimizu Varelse (inte människa elr HP-magiker) : Demon Utseende: ![]() Personlighet: Tystlåten, men inte på ett blygt sätt. Har svårt för att få vänner, men när hon väl blir någons vän är hon väldigt lojal, och är lätt att prata med. Blir arg rätt lätt, men blir bara arg på folk hon inte känner. Vapen: Sin magi och små vapen, kan även använda t.ex skedar som vapen. Hon tar vad hon hittar, helt enkelt. Övrigt:- 10 okt, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Är vi inte fem personer nu?
10 okt, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
H@nna jo det är vi, vem ska börja?
12 okt, 2014 11:00 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
12 okt, 2014 15:45 |
|
Suddan_10
Elev |
Ozzy, du skapade tråden, du borde börja!
http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 12 okt, 2014 16:18 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: H@nna jo det är vi, vem ska börja? Står det inte 10 pers? O.o 12 okt, 2014 16:23 |
|
Miyu
Elev |
Är gärna med! Skickar snart in en mall
Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig. 14 okt, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
Okej, när Miyu har skickat in sin mall så tänker jag börja. Går det bra för alla?
15 okt, 2014 07:53 |
|
Airi
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaa!!!Okej, när Miyu har skickat in sin mall så tänker jag börja. Går det bra för alla? 15 okt, 2014 07:57 |
|
Kallamina
Elev |
15 okt, 2014 08:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen