Vad är det ni gillar med hp?
Forum > Harry Potter > Vad är det ni gillar med hp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aurora
Elev |
Den är spännande, och man får leva sig in i sin egen värld, och önska att den fanns också.. ^^
26 apr, 2010 21:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Samhällskritiken.
without something there is no nothing 27 apr, 2010 16:45 |
|
Suzenix
Elev |
Jag gillar nog absolut ALLT!
1 jun, 2010 18:08 |
|
Cyachi
Elev |
1 jun, 2010 19:36 |
|
dani
Elev |
2 jun, 2010 21:37 |
|
Salem
Lärare |
2 jun, 2010 21:49 |
|
Richard Baxter
Elev |
Lite spammigt i den här tråden eller?
Jag gillar Rowlings känsla för atmosfär och detaljer. Allt beskrivs så träffande och ingående. Och det finns alltid ett bra budskap! "The last enemy that shall be destroyed is death." 5 jun, 2010 09:05 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Richard Baxter: Lite spammigt i den här tråden eller? Jag gillar Rowlings känsla för atmosfär och detaljer. Allt beskrivs så träffande och ingående. Och det finns alltid ett bra budskap! Kan inget annat än att hålla med dig. Det är också roligt hur hon får karaktärerna att kännas så levande. T.ex. När jag själv ska skriva en Fanfic där Harry, Ron, Hermione, Ginny, Malfoy mfl. ska vara med, är det riktigt svårt att få in de här karaktärsdragen och de typiska kommentarerna för varje karaktär! 5 jun, 2010 10:55 |
|
Ron
Elev |
Jag älskar nog nästan allt!
Magin, att kunna drömma sig bort! Att även om det är så mycket magi så är det inget som absolut inte kan finnas. Jag älskar allt omkring, den mysiga skolan. Weasleys hem, allt verkar vara så mysigt & magiskt! ♥ We're all wizards, even Ron. 19 dec, 2010 22:49 |
|
Snövit
Elev |
Magin gillar jag mest, har alltid älskat magi och önskat att det funnits. Dx
There are some things you can't share without ending up liking each other. 19 dec, 2010 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen