Musik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elsa Gryffindor: The Call -Regina Spektor NARNIA! Jag vet!!
22 nov, 2014 08:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Regina Spektor är så himla bra!
Men ja, jag har alltid känt så. När det varit fest ute så har jag alltid varit lite lost för den där discomusiken har inte alltid varit så igenkännande - tills för några år sedan när jag började med gruppträningsklasser på gymmet. Senaste året när vi varit ute så har det spelats låtar som jag även tränar till på gymmet, varpå jag blir sugen på ett träningspass mitt på dansgolvet. öööh. Annars lyssnar jag verkligen på annan musik än den som kompisar och arbetskamraterna lyssnar på. Japanska gruppband och soloartister, filmmusik utan dess like, musikalmusik var dag och .."bortglömda" Tokio Hotel typ. höhö. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 nov, 2014 09:27 |
|
Borttagen
|
Annorlunda och annorlunda.
Ambient och aggrotech bland annat, av alla mina vänner och bekanta är det bara jag och Rikard som lyssnar på det. Annars är det en del elektroniskt, typ. De flesta av mina vänner lyssnar iofs på metal eller liknande, de vet nog inte ens vad ambient eller aggrotech är... XD 22 nov, 2014 13:09 |
|
Trädkatten
Elev |
Själv älskar jag gospel, jazz, country, blues. Amy Winehouse är en favorit. Sen gillar jag ju sånt som typ Lisa Ekdahl också, fast hon gör ju jazz typ. Men Lisa gillar jag nog också pågrund av nostalgiska skäl. Hm. Aja, jag gillar iaf också Owl City och The Beatles. Nu låter det som om jag säger att dem två gör samma musik men det är inte sant. X)
Nu har jag även börjat gilla reggy lite grann. Men jaa, jag gillar flera olika musikstilar. Jag vet däremot inte hur vida annorlunda min musiksmak är men mina kompisar lyssnar i alla fall inte på sådan här musik. Sen så lyssnar jag ju också på pop men det är inte min favorit stil. Fast det finns ju bra låtar i alla genrer! :p
22 nov, 2014 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-23 kl. 16:39
|
|
Borttagen
|
Som den Narnia fangirl jag är så ÄÄÄÄÄLSKAR jag The Call och There's A Place For Us♥♥♥ (som btw är av Carrie Underwood
Dom är sååå bra♥♥ Sen på tal om låtar mina vänner jag tycker är "konstiga" så ska vi inte ens TALA om alla wrock-låtar! Konstigt tycker jag, eftersom de är de mest normala låtar jag vet 22 nov, 2014 20:59 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Som den Narnia fangirl jag är så ÄÄÄÄÄLSKAR jag The Call och There's A Place For Us♥♥♥ (som btw är av Carrie Underwood Dom är sååå bra♥♥ Sen på tal om låtar mina vänner jag tycker är "konstiga" så ska vi inte ens TALA om alla wrock-låtar! Konstigt tycker jag, eftersom de är de mest normala låtar jag vet Visst är de azum!! Jag lyssnar också väldigt mycket på wrock
22 nov, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Som den Narnia fangirl jag är så ÄÄÄÄÄLSKAR jag The Call och There's A Place For Us♥♥♥ (som btw är av Carrie Underwood Dom är sååå bra♥♥ Sen på tal om låtar mina vänner jag tycker är "konstiga" så ska vi inte ens TALA om alla wrock-låtar! Konstigt tycker jag, eftersom de är de mest normala låtar jag vet Visst är de azum!! Jag lyssnar också väldigt mycket på wrock Japp! 22 nov, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar mest på Ed Sheeran, Fall Out Boy och Marina and the Diamonds. Dessutom älskar jag filmmusik. : )
22 nov, 2014 21:18 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Som den Narnia fangirl jag är så ÄÄÄÄÄLSKAR jag The Call och There's A Place For Us♥♥♥ (som btw är av Carrie Underwood Dom är sååå bra♥♥ Sen på tal om låtar mina vänner jag tycker är "konstiga" så ska vi inte ens TALA om alla wrock-låtar! Konstigt tycker jag, eftersom de är de mest normala låtar jag vet Visst är de azum!! Jag lyssnar också väldigt mycket på wrock Japp! Såklart jag gör Hanna!
22 nov, 2014 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Som den Narnia fangirl jag är så ÄÄÄÄÄLSKAR jag The Call och There's A Place For Us♥♥♥ (som btw är av Carrie Underwood Dom är sååå bra♥♥ Sen på tal om låtar mina vänner jag tycker är "konstiga" så ska vi inte ens TALA om alla wrock-låtar! Konstigt tycker jag, eftersom de är de mest normala låtar jag vet Visst är de azum!! Jag lyssnar också väldigt mycket på wrock Japp! Såklart jag gör Hanna! Dom är bäst!!♥♥ (dom och Harry Potter 23 nov, 2014 09:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen