Mugglisträff i Uppsala
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Lele: Om detta fortförande är planerat kan jag vara med för jag bor i Uppsala. USC firar Harrys födelsedag i stadsträdgåreden den 31 juli och sedan går Hogwarts expressen (Lennakatten) den 29 augusti https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=44157&page=1 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2015 09:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen