Prs mellan Elsa Gryffindor
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Elsa Gryffindor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satt själv i en kupé.
16 sep, 2014 21:19 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
16 sep, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick in i en annan kupé där det satt en massa tjejer.
- Tjena damer, sa jag charmigt. ( Det är i din kupé han är i) 16 sep, 2014 21:27 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
(Okej)
Jag tittade på killen som nyss hade kommit in i kupén, Öh, hej, sa jag, De andra sa ingenting.
16 sep, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
- Vad pratar dessa skönheter om då? Frågade jag och lutade mig mot dörren.
16 sep, 2014 21:31 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Jag tittade på honom, han var lite konstig men ändå söt och charmig. Jag vände mig om mot mina vänner och sa,
Ja, det undrar jag också!
16 sep, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på dom andra tjejerna.
16 sep, 2014 21:34 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Öhm, sa en av dem, inget särskilt..
Sluta ljuga nu Shara, sa jag, jag vet att ni pratade om något! Det spelar ingen roll, sa Shara, det vad inget viktigt. Hon rodnade lite lätt.
16 sep, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynet och kollade på dom alla.
16 sep, 2014 21:40 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Berätta nu! sa jag,
Ähm, Josephine kan berätta, sa Shara och vände sig mot en av de andra tjejerna, Ja, okej, sa hon, Shara berättade att hon typ liksom tycker om dig lite, sa Josephine och tittade på mig. Shara tittade bort mot fönstret och hennes kinder blev jätteröda. (Kom inte på nått bättre...)
16 sep, 2014 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen