TildeW-Paulina Black Glee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > TildeW-Paulina Black Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spanska är ett av de ämnena jag tycker bäst om, så jag vandrar glatt in i klassrummet för att sedan hälsa på mr Shuester innan jag sätter mig på min plats.
"¿Has tenido un buen fin de semana?" startar han lektionen med, och alla skriker "Si!" tillbaka. 6 sep, 2014 11:07 |
|
TildeW
Elev |
6 sep, 2014 11:10 |
|
Borttagen
|
(Vilken säsong är vi på? För Sam är väl inte med i första?)
6 sep, 2014 11:15 |
|
TildeW
Elev |
6 sep, 2014 11:16 |
|
Borttagen
|
(Äsch, det spelar ingen roll, vi kör bara)
Vi får i läxa att kunna tio glosor på spanska. 6 sep, 2014 11:20 |
|
TildeW
Elev |
Han tittar bak och vinkar. Jag vinkar tillbaka. Vi känner varandra från kören. Han är väldigt bra vän med alla där. Jag förstår precis varför.
6 sep, 2014 11:22 |
|
Borttagen
|
Efter spanskan är det Glee, med mellanrum en rast. Jag utnyttjar den rasten med att prata med Rachel om kören.
"Alltså, jag fattar inte att mr Shue inte ser min verkliga talang", klagar Rachel. "Han borde ge fler solon till mig och Finn tror jag." "Visst", säger jag bara. Jag vill ju inte såra henne. 6 sep, 2014 11:24 |
|
TildeW
Elev |
Det är Glee efter lektionen och jag går dit. Jag hatar att komma sent. På vägen ser jag Rachel. Hon klagar som vanligt. Så talangfull är hon inte.
6 sep, 2014 11:28 |
|
Borttagen
|
Alla samlas i körrummet för att vänta på mr Shuester.
6 sep, 2014 11:29 |
|
TildeW
Elev |
Efter en stund kommer Mr Schue. Han börjar prata och jag smyger upp med handen.
"Ja? Heaven?" säger han. "Jag skulle vilja sjunga en sång" mumlar jag.
6 sep, 2014 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen