Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aa, vi börjar där
15 aug, 2014 22:04 |
|
Beben
Elev |
15 aug, 2014 22:19 |
|
Borttagen
|
Aa visst xD Är på min mobil nu, och den är otroligt seg och elak ...
* Jag ska precis ut på stan, för ett inköp av nya skor. Resten utav de fyra killarna är inte med, och förhoppningsvis kommer ingen känna igen mig. * Duger det? Jagform och nutid förresten? 15 aug, 2014 22:30 |
|
Beben
Elev |
Yup, det duger finfint
* Jag var på stan själv, utan mina kompisar och kände mig fruktansvärt ensam. 15 aug, 2014 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag trycker ner en mössa över mina lockar och tar på mig ett par solglasögon. Det är ganska kyligt ute, så det passar bra. Det är på gångavstånd från mitt hus och centrum, alltså går jag dit, mot närmaste shoppingcenter.
15 aug, 2014 22:41 |
|
Beben
Elev |
Vad ska jag ha? Vad ska jag ha?, ringer det i mina öron.
Jag drog min skinnjacka om mig eftersom att det hade blivit ganska kyligt. 15 aug, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag går med blicken neråt för att undvika att bli igenkänd. När jag kommit fram till en skobutik smiter jag in där och tar av mig solglasögonen eftersom det inte är någon annan här.
15 aug, 2014 22:51 |
|
Beben
Elev |
Jag gick ut ur affären jag hade varit i.
Utan att veta varför gick jag in i en skobutik, det var bara tre personer här inne, killen bakom kassan, jag och någon annan. 15 aug, 2014 22:54 |
|
Borttagen
|
Jag märker att det kommer in någon. Jag svänger snabbt in bakom en hylla.
15 aug, 2014 22:56 |
|
Beben
Elev |
15 aug, 2014 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen