Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Hej", sa jag och kollade på tjejen. Hon var verkligen snygg.
"Jessica", sa jag och räckte fram handen. "Men kalla mig Jess."
Omar log sitt underbaraste leende och lade sin arm runt min midja och kittlade lite.
"Lägg av!" fnissade jag och kysste honom på kinden.

29 jul, 2014 17:41

Borttagen

Avatar


- Julia, sa jag och skakade hennes hand.
Ogge pussade mig på huvudet då min mobil ringde.
Jag suckade och svarade och efter typ 10 minuter la jag på.
Ogge kollade på mig.
- Min brorsor, sa jag till honom.
Han nickade och jag kollade på tjejen.

29 jul, 2014 17:43

Borttagen

Avatar


Julias telefon ringde, och Omar böjde sig fram för att kyssa mig. Det blev lite hångel, och jag tror Ogge blev lite otålig eftersom Julia pratade i telefon. När hon var färdig slutade jag och Omar kyssa varandra, och Julia sa att det var hennes brorsor. Det var tyst ett litet tag, så jag sa något för att bryta stämningen.
"Ska vi gå in då?"

29 jul, 2014 17:47

Borttagen

Avatar


- Visst, sa jag och tog Ogges hand.
- Vad ville dom? frågade Ogge.
- Dom ville bara se till att jag hade kommit fram säkert och att allt gick bra och att det inte vara några fulla gubbar som pratade med oss, sa jag.
Ogge skrattade och rufsade om mitt hår.
Jag slog till honom och fixade mitt hår.
- Dom är verkligen oroliga för dig, sa Ogge.
- Ja dom har ju tagit hand om mig sen jag var 9 du vet när mamma och pappa dog, sa jag och kramade hans hand.
Ogge kysste mig och jag besvarade kyssen.

29 jul, 2014 17:51

Borttagen

Avatar


Jag tog Omars hand och vi gick igenom porten.
"Vad tyckte du om Julia?"
"Hon är ok", sa jag. "Har du träffat henne förut?"
"Japp, förra veckan. Du var tvungen att plugga."
"Dagen innan vi var hos min mormor och firade hennes födelsedag?"
"Just det. Din mormor var rätt skön."
"Hon verkade gilla dig."
"Jag gillade henne"
"Mer än mig?" skämtade jag och Omar rufsade mig i håret.
"Absolut inte! Jag gillar dig mer än något annat." Han pussade på huvudet, och så blev en kyss också.

29 jul, 2014 17:58

Borttagen

Avatar


Jag fotade Ogge och visade honom bilden.
- Snygg och jag gissar att den ska upp på bloggen, sa Ogge och skrattade.
Jag skakade på huvudet.
- Jag har tagit en blogg paus, sa jag.
Ogge tvärstannade och kollade på mig med chockad blick.
- Marcus ligger på sjukhuset och jag vill inte blogga under den tiden, sa jag och kollade bort.
Ogge drog in min i en kram.
- Du borde besöka honom istället för det här, sa Ogge.
- Jag ska till honom efter det här och jag vill att du följer med, sa jag och lutade mig mot hans axel.
- Självklart följer jag med, ska jag fråga om Omar och hans tjej vill följa med Marcus och Omar kommer ju bra överens och är ju bra kompisar, sa Ogge.
- Visst dom kan följa med om dom vill, sa jag.

29 jul, 2014 18:04

Borttagen

Avatar


Ogge gick fram till oss.
"Vil ni följa med sedan och hälsa på Julias bror på sjukhuset? Hon vill gärna att ni följer med."
Jag såg på Julia. Hon såg riktigt ledsen ut.
"Absolut. Vad har hänt med honom?"

29 jul, 2014 18:10

Borttagen

Avatar


- Han hamnade i bråk med några äldre killar som gav sig på mig, sa jag.
Ogge kramade om mig.
- Han är den brorsan jag kommer bäst överens med av mina fyra brorsor, sa jag.
Jag tog upp en bild och visade dom vem Marcus var.
- Han och mina andra tre brorsor tog hand om mig efter att våra föräldrar dog när jag var 9, sa jag.

29 jul, 2014 19:10

Borttagen

Avatar


"Okej", sa jag medlidsamt. Jag visste inte vad jag skulle säga. Vi gick till Allsångsscenen. Där stod Alcazar.
"Tänk, där var ni för några veckor sedan", sa jag, knuffade Omar i sidan och kysste honom.

29 jul, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Ogge höll om mig och jag lutade mig mot honom.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen.
- Allt kommer bli bra, viskade Ogge i mitt öra.
Jag nickade sakta och kollade på honom.

29 jul, 2014 20:16

1 2 3 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.