Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs NightDragon och Hermone

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs NightDragon och Hermone

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Tjej)

-Vilket elevhem tillhörde dina föräldrar?

11 jul, 2014 18:19

Borttagen

Avatar


"Eeee... Jag är mugglarfödd.."

11 jul, 2014 18:39

Borttagen

Avatar


-Jaha. Mina föräldrar hatar alla som inte är renblod, men det gör inte jag.

11 jul, 2014 18:59

Borttagen

Avatar


"Okej.. vilken tur.., vilket elevhem tillhörde dina föräldrar?"

14 jul, 2014 21:27

Borttagen

Avatar


-Slytherin...

15 jul, 2014 03:45

Borttagen

Avatar


Okej... vilket tror du du hamnar i?

17 jul, 2014 20:25

Borttagen

Avatar


-Slytherin, men det finns en chans att jag hamnar i Rawenclaw också, men då blir nog mamma och pappa galna.

18 jul, 2014 07:45

Borttagen

Avatar


"Aaaaa..... jag gtycker om slytherin och gryffinsor"

18 jul, 2014 08:54

Borttagen

Avatar


-Om jag hamnade i Gryffindor skulle jag bli mördad, allvarligt talat.

18 jul, 2014 09:05

Borttagen

Avatar


"eeee... hoppas att du hamnar i slytherin då...."

20 jul, 2014 20:48

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs NightDragon och Hermone

Du får inte svara på den här tråden.