Prs NightDragon och Hermone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs NightDragon och Hermone
|
Borttagen
|
(Tjej)
-Vilket elevhem tillhörde dina föräldrar?
11 jul, 2014 18:19
|
|
Borttagen
|
"Eeee... Jag är mugglarfödd.."
11 jul, 2014 18:39
|
|
Borttagen
|
-Jaha. Mina föräldrar hatar alla som inte är renblod, men det gör inte jag.
11 jul, 2014 18:59
|
|
Borttagen
|
"Okej.. vilken tur.., vilket elevhem tillhörde dina föräldrar?"
14 jul, 2014 21:27
|
|
Borttagen
|
15 jul, 2014 03:45
|
|
Borttagen
|
Okej... vilket tror du du hamnar i?
17 jul, 2014 20:25
|
|
Borttagen
|
-Slytherin, men det finns en chans att jag hamnar i Rawenclaw också, men då blir nog mamma och pappa galna.
18 jul, 2014 07:45
|
|
Borttagen
|
"Aaaaa..... jag gtycker om slytherin och gryffinsor"
18 jul, 2014 08:54
|
|
Borttagen
|
-Om jag hamnade i Gryffindor skulle jag bli mördad, allvarligt talat.
18 jul, 2014 09:05
|
|
Borttagen
|
"eeee... hoppas att du hamnar i slytherin då...."
20 jul, 2014 20:48
|
Du får inte svara på den här tråden.