Prs :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
Det kommer jag också :3 Annars blir det bara så... Out of character, helt enkelt, och det blir rätt så jobbigt och så (enligt mig då, dock så har jag inte direkt problem när andra rollar med karaktärer och de gör dem ooc, men när jag själv gör det... No, just no c: ) :3
Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 15:45 |
|
KawaiiCupcake
Elev |
Ok, då har jag också det xD
I alla fall med åldern så tycker jag kanske mellan 12 och 15? :3 Men egentligen kvittar det för mig ^^ CUPCAKES *~* 8 jul, 2014 15:47 |
|
Borttagen
|
12 och 15 blir bra
8 jul, 2014 15:48 |
|
Anna-chan
Elev |
8 jul, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Inte vad jag vet jag kommer göra min mall senare då jag måste försöka fixa med ett spel jag har på the sims
8 jul, 2014 15:51 |
|
Anna-chan
Elev |
8 jul, 2014 15:53 |
|
Borttagen
|
Nu blir jag ärligt tallat irriterad på folk sol skriver fusk som knappast fungerar
8 jul, 2014 15:56 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag vet, det är så störigt >-< Fast det störigaste är ändå när det funkar till sims 2, och man bara .____. Meeeeeeen xD
Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Det är fel tråd att prata om det så fokus på rollspelet
8 jul, 2014 20:40 |
|
KawaiiCupcake
Elev |
Namn Izy Smith
ålder 13 (ska bli 14, så går fjärde året) kön Tjej elevhem Ravenclaw familj och bakgrund Hon bor med sin mamma och pappa som båda är trollkunniga. Izy har aldrig haft en riktig vän, och det är allt hon någonsin har viljat ha. Anledningen till detta är att hon inte har känt någon annan i sin ålder innan hon började på Hogwarts, och när hon väl började där skrämde hennes attityd bort alla. Izy har alltid älskat att lära sig saker. styrkor Smart, bra på att inte visa när hon blir ledsen, tänker alltid logiskt svagheter Använder ibland hjärnan före hjärtat, har en ganska hemsk personlighet (innan man lär känna henne, vill säga. Den hemska personligheten är för att hon inte ska bli sårad) övrigt: (Där inräknad favorit ämnen mm ) Hennes favoritämna är trolldryckskonst, dels för att hon kan visa sig skicklig men också för att de få hon faktiskt pratar med inte tycker så värst mycket om Snape - något som leder till en konversation. Själv har hon inget problem med den udda professorn. Egentligen tycker Izy om alla ämnen - alla förrutom Örtlära. Hon vet inte varför, hon är bara inte bra på det. När Izy var yngre (11) var det en tjej i Ravenclaw som brukade vara elak mot henne och säga att hon borde vara i Slytherin och att hon inte passade i Ravenclaw, dock så har det ordnat sig till när hon går fjärde året, det ända är att hon och tjejen fortfarande inte är vänner Izy är väldigt snäll och omtänksam även om hon inte visar det, men behöver bara ge henne en chans så blir hon väldigt trevlig efter bara en liten stund, det vill säga, om man är snäll mot henne ![]() Är det ok? Eller är det något som ni tycker jag ska ändra? c: ____ Sorry för en lite sen mall, men ja :3 Och btw, jag gillar också sims (även om det inte har med saken att göra, men i och med att det är på Quidditchplanen antar jag att det inte spelar någon roll om man är lite off topic, även om man inte ska göra det för ofta :3 xD) CUPCAKES *~* 8 jul, 2014 20:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen