Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Kul,sa jag.

26 jun, 2014 08:13

Borttagen

Avatar


- Mm, sa jag.

26 jun, 2014 10:24

Borttagen

Avatar


Jag tittade ut genom fönstret och såg bara dimma.

26 jun, 2014 16:34

Borttagen

Avatar


Jag kollade mig omkring.

26 jun, 2014 16:46

Borttagen

Avatar


Tåget hade stannat.

26 jun, 2014 16:55

Borttagen

Avatar


- Vi är väl inte redan framme? Frågade jag förvånat.

26 jun, 2014 16:57

Borttagen

Avatar


Jag svarade inte.
Plötsligt blev jag yr.

26 jun, 2014 17:00

Borttagen

Avatar


- Avril, sa jag oroligt.

26 jun, 2014 17:02

Borttagen

Avatar


En man kom in i kupen.

26 jun, 2014 17:03

Borttagen

Avatar


Jag satt stilla och kollade på mannen.

26 jun, 2014 17:03

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3

Du får inte svara på den här tråden.