privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 08:13
|
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 10:24
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret och såg bara dimma.
26 jun, 2014 16:34
|
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 16:46
|
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 16:55
|
|
Borttagen
|
- Vi är väl inte redan framme? Frågade jag förvånat.
26 jun, 2014 16:57
|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte.
Plötsligt blev jag yr.
26 jun, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 17:02
|
|
Borttagen
|
26 jun, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
Jag satt stilla och kollade på mannen.
26 jun, 2014 17:03
|
Du får inte svara på den här tråden.