Prs med Clara Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Clara Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:19 |
|
Lele
Elev |
Jag gick in på perongen. Jag gick på tåget och satte mig i en tom kupé. Jag tänkte på hur glad jag hade blivit när jag fick brevet men sen blev jag ledsen när jag fick reda på att min bästa kompis inte fått brevet.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2014 21:21 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Jag gick på tåget och letade efter en tom kupè. Jag hittade en, men där satt det redan någon.
"Kan jag sitta här" frågade jag.
4 jun, 2014 21:23 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:26 |
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:27 |
|
Clara Malfoy
Elev |
"Vilda" svarade jag och tog fram lite godis.
"Vill du ha?" frågade jag och räckte fram en påse Betty och några chokladgrodekort
4 jun, 2014 21:30 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:31 |
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:33 |
|
Lele
Elev |
Jag har aldrig sett det förut sa jag. Köpte du det på TGR? frågar jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2014 21:34 |
|
Clara Malfoy
Elev |
"Nej, vad är TGR?" frågar jag och tar en chokladgroda.
"Du är mugglarfödd va? Testa en sådan!" sa jag och räckte fram en choklasgroda
4 jun, 2014 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen