Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
"Nick Andersson" svarar jag och ler mot henne.
3 jun, 2014 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag ler lite tillbaka.
Jag kollade på klockan.
- Jag måste gå annars blir min pappa arg, sa jag tyst.
- Men vi kanske ses någon gång, sa jag tyst och började gå.
3 jun, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag reser mig snabbt och springer ikapp henne.
"Kan jag inte få ditt nummer?" frågar jag.
3 jun, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag tyst och gav honom mitt nummer.
3 jun, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Tack, hejdå" säger jag och vänder mig om.
3 jun, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag skyndade hem och går in till mitt rum.
Jag tar upp mobilen och går in på insta och kollar alla elaka kommentarer jag har fått.
3 jun, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag bestämmer mig för att gå hem och springer snabbt, jag orkar inte med solen mer. När jag kommer in tar jag av mig skorna och går till köket där jag tar ett glas vatten.
3 jun, 2014 20:25
|
|
Borttagen
|
Jag lägger ifrån mig mobilen och kramar en kudde.
Jag fattar inte vad personer har i mot mig.
3 jun, 2014 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag sätter ner glaset och går upp till mitt rum. Jag bestämmer mig för att SMS:a hon från parken.
Hej, det här är mitt nummer //Nick, skickar jag, så att hon ska kunna SMS:a mig.
3 jun, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp mobilen.
Hej, tack för nummert// Julia
3 jun, 2014 20:31
|
Du får inte svara på den här tråden.