Vill någon rolla THG?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla THG?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
I sextonårsåldern? Så typ 14-18 isf haha.
another day, another slay 3 jun, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: det blir bra(tycker jag haha)I sextonårsåldern? Så typ 14-18 isf haha. 3 jun, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Ska vi börja med mallarna?
11 jun, 2014 19:34 |
|
Bullen1
Elev |
11 jun, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Okej
11 jun, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Och så är vi i 14-18-årsåldern då.
PS. Är väldigt glad nu, har nämligen precis haft skolavslutning !11 jun, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag har också haft skolavslutning och jag och en kompis stod och pratade inför hela högstadiet.
11 jun, 2014 19:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla THG?
Du får inte svara på den här tråden.

!
Mugglarportalen