typ... ett rollspel?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > typ... ett rollspel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad för idé?
1 jun, 2014 17:00 |
|
Queen Boo
Elev |
men har ni någon idé??
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
Nä
1 jun, 2014 17:01 |
|
Queen Boo
Elev |
meen... Ska det va hp, thg, reality eller vad?
Min idé va i alla fall att två föräldrar flyttar ihop, vi spelar barnen typ och så blir barnen kära i varandra... typ jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 17:03 |
|
Borttagen
|
Ok c:
1 jun, 2014 17:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: men har du nån idé snäääälla min är så weirdOk c: jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Nää den är bra c: Och jag har ingen idé... 1 jun, 2014 17:06 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 17:07 |
|
Fairy Tale
Elev |
1 jun, 2014 17:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Okay ^^
Ska vi göra mall dåh? jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen