Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Har du några specifika idéer om hur vi ska genomförd det?
7 jun, 2014 09:29 |
|
Borttagen
|
Kan jag vara med? Eller är det försent?
7 jun, 2014 09:35 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan jag vara med? Eller är det försent? För mig går det bra, men kan vi skriva i en speciell ordning i så fall? 7 jun, 2014 09:40 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Borttagen: Kan jag vara med? Eller är det försent? För mig går det bra, men kan vi skriva i en speciell ordning i så fall? För mig går det också bra och jag tycker också att vi ska skriva i en speciell ordning Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 jun, 2014 09:43 |
|
Pinkie Pie
Elev |
9 jun, 2014 17:46 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Pinkie Pie: Kan jag vara med eller blir det för många då? Personligen har jag lite svårt med för stora roll, men en till kanske funkar, så länge vi skriver i ordning går det bra för mig 9 jun, 2014 21:25 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Pinkie Pie: Kan jag vara med eller blir det för många då? Personligen har jag lite svårt med för stora roll, men en till kanske funkar, så länge vi skriver i ordning går det bra för mig Okej tack
9 jun, 2014 21:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen