HP AL-GI
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP AL-GI
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag log och gick in i vardagsrummet där Siris mor och han som inte får nämnas vid namn stod.
- Hej, sa jag glatt och dom båda vände sig om mot mig. 21 maj, 2014 20:30 |
|
Ginny 04
Elev |
Känn er som hemma...
22 maj, 2014 08:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 16:09
|
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag glatt.
22 maj, 2014 12:23
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 16:12
|
|
Ginny 04
Elev |
Vem då.
22 maj, 2014 16:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 16:10
|
|
Borttagen
|
- Glöm det, sa jag glatt.
22 maj, 2014 16:08 |
|
Ginny 04
Elev |
Vill du en kopp te eller något, en bulle?",frågade jag Alexandra och kände hur min röst liksom darrade. Så skulle inte
22 maj, 2014 16:16 |
|
Borttagen
|
- Jag kan ta en bulle och en kopp te, sa jag glatt.
- Andreas ska du ha något?frågade jag. - Nej tack, sa Andreas tyst. 22 maj, 2014 16:18 |
|
Ginny 04
Elev |
Jag såg att Alexandra var glad och det lugnande mig lite.
- Okej, då fixar jag det. En kopp te och två bullar på beställning! 22 maj, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag log och drog med upp Andreas till Siris rum.
22 maj, 2014 16:21 |
|
Ginny 04
Elev |
Medans dom gick upp så gjorde jag allt. Jag tog ner dom två sista tepåsarna vi hade och dom sista bullarna.
22 maj, 2014 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen