Demonen och människan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Demonen och människan
|
Borttagen
|
Eclipse bestämde sig för att sitta på en bänk i korridoren tills någon lärare hittade honom han satte sig på en bänk i korridoren
20 maj, 2014 20:04
|
|
Borttagen
|
Alicia hoppade upp för det sista trappsteget och tittade på killen som satt på den tomma bänken.
"Varför sitter du här när det är lektion?" frågade hon.
20 maj, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
" På grund av att jag är ny och vet inte vart jag ska gå " sa Eclipse han la sig på bänken
20 maj, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
"Tja, du kan gå till någon ut av lärarnas kontor" svarade Alicia och pekade längre ner i korridoren.
20 maj, 2014 20:12
|
|
Borttagen
|
" Jag gissar att de alla är på sina lektioner " sa Eclipse
20 maj, 2014 20:13
|
|
Borttagen
|
"Åh, det har du nog rätt i. Men rektorn håller inte i några lektioner" svarade Alicia med ett litet leende.
20 maj, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
" Och vart finns rektorn?" frågade Eclipse
20 maj, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
"Du gick upp för fel trappa. Man tar trappan till höger och fortsätter en bit in i korridoren." svarade Alicia. "Om du inte hittar kan jag visa dig."
20 maj, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
" Visa mig gärna " sa Eclipse han log bedjande
20 maj, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
"Okej." log Alicia och tog ett hårdare grepp om väskans ena ärm. "Kom" sa hon.
20 maj, 2014 20:25
|
Du får inte svara på den här tråden.