Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Demonen och människan

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Demonen och människan

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eclipse bestämde sig för att sitta på en bänk i korridoren tills någon lärare hittade honom han satte sig på en bänk i korridoren

20 maj, 2014 20:04

Borttagen

Avatar



Alicia hoppade upp för det sista trappsteget och tittade på killen som satt på den tomma bänken.
"Varför sitter du här när det är lektion?" frågade hon.

20 maj, 2014 20:08

Borttagen

Avatar


" På grund av att jag är ny och vet inte vart jag ska gå " sa Eclipse han la sig på bänken

20 maj, 2014 20:10

Borttagen

Avatar



"Tja, du kan gå till någon ut av lärarnas kontor" svarade Alicia och pekade längre ner i korridoren.

20 maj, 2014 20:12

Borttagen

Avatar


" Jag gissar att de alla är på sina lektioner " sa Eclipse

20 maj, 2014 20:13

Borttagen

Avatar



"Åh, det har du nog rätt i. Men rektorn håller inte i några lektioner" svarade Alicia med ett litet leende.

20 maj, 2014 20:17

Borttagen

Avatar


" Och vart finns rektorn?" frågade Eclipse

20 maj, 2014 20:19

Borttagen

Avatar



"Du gick upp för fel trappa. Man tar trappan till höger och fortsätter en bit in i korridoren." svarade Alicia. "Om du inte hittar kan jag visa dig."

20 maj, 2014 20:21

Borttagen

Avatar


" Visa mig gärna " sa Eclipse han log bedjande

20 maj, 2014 20:23

Borttagen

Avatar



"Okej." log Alicia och tog ett hårdare grepp om väskans ena ärm. "Kom" sa hon.

20 maj, 2014 20:25

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Demonen och människan

Du får inte svara på den här tråden.