(Prs) The Orphan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) The Orphan
|
Borttagen
|
19 maj, 2014 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag låg i sängen fortfarande.Det var Söndagsmorgon så jag behövde inte stressa till jobbet. Jag slog en blick mot klockan på sängbordet. Den var 10:13. Jag vände över mig på rygg och såg upp i taket.
19 maj, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
Jag sov fortfarande. Jag hade slitit och stressat hela veckan så jag unnade mig lite sovmorgon så att jag var pigg till morgondagen då vi skulle åka till barnhemmet som låg runt 5 timmar från vårt hus.
20 maj, 2014 12:29
|
|
Borttagen
|
Efter en stund drog jag bort täcket och reste mig upp ur sängen. Jag slog en blick mot Anna. Jag skulle låta henne få sova. Jag gick ut ur sovrummet och gick bort mot badrummet.Jag tog en snabbdusch.
20 maj, 2014 12:31
|
|
Borttagen
|
Efter ungefär en timme vaknade jag av att Sarah sprang ner för trappan, jag ryckte till och la mig på mage, sen suckade jag och fick gå upp, klockan var redan runt 12.00.
20 maj, 2014 12:41
|
|
Borttagen
|
Jag hade duchat klart.Jag hade klätt på mig ett par gråa mjukisbyxor och en Grön T-shirt. Jag satt vid köksbordet och drack kaffe och läste tidningen.
20 maj, 2014 12:43
|
|
Borttagen
|
Sarah rusade fram till mig och drog i mina byxor, jag visste att hon var hungrig. Jag log och bar upp henne.
" Godmorgon " sa jag till Marcus.
20 maj, 2014 12:44
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och fick syn på Anna och Sarah.
"Godmorgon mina favorittjejer,sa jag.
Jag kysste Anna och gav Sarah en puss på kinden.
20 maj, 2014 12:47
|
|
Borttagen
|
Jag log och satte ner Sarah i hennes stol, sen gick jag till kylskåpet och tog ut mjölk.
" Vad ska du ha till frukost Sarah?" Sa jag och tittade på henne. Hon log och pekade på yoghurt.
" Ska du ha det?" Sa jag.
Sarah nickade.
" Okej " sa jag och gav Sarah en skål med yoghurt.
20 maj, 2014 12:56
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner igen och fortsatte läsa. Då och då sneglade jag på Anna och Sarah.
20 maj, 2014 12:58
|
Du får inte svara på den här tråden.