PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Mamma! Mitt brev mitt brev har kommit!!!!" Säger jag och rusar in i köket " Jag är så stolt över dig!" Säger hon och kramar mig Då kommer James in i köket " Men hulleduul!! Har lilla Rue pue fått sitt brev!" " James!" Säger Mamma Jag sätter mig vid bordet och börjar ärta frukosten
15 maj, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Nästa dag åkte vi till Diagongränden. Jag tittade stolt på alla affärer och log. Snart skulle jag köpa min egna stav!
Men först skulle vi till Flourish och Blotts, bokhandeln. Vi gick in, och jag mötte en flicka därinne. Hon hade rufsigt, mörkt hår och såg nästan rädd ut. Jag gick fram till henne. 15 maj, 2014 21:14 |
|
Alice Weasley
Elev |
( Har lagt upp våra mallar på framsidan och uppgraderar min lite kolla !
Rue: En flicka men ljust blont hår kommer fram till mig. " Hej" svarar jag
15 maj, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
"Hej, jag heter Fanny. Fanny Winter" presenterar jag mig, och flickan ser genast lite gladare ut.
15 maj, 2014 21:30 |
|
Alice Weasley
Elev |
15 maj, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
"Ja!" svarar jag glatt. "Jag har längtat i hela mitt liv!"
15 maj, 2014 21:36 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Jag med!" Svarar jag " Särkillt med 6 äldre syskon som går där...Dem berättar alltid hur bra det är bara för att retas! Men nu ska jag också börja " Svarar jag och ler glatt Oliver springer fram och fäller krok ben på mig och springer iväg för att leta efter sina böcker. Jag reser mig upp " En av mina bröder... " Säger jag ledset och min glada min försvinner
15 maj, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
"Du ska inte vara ledsen" säger jag och ler. "De är bara avundsjuka för att du har alla år kvar."
15 maj, 2014 21:44 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Dem har alltid mobbar mig för att jag är annorlunda och yngst... Alla dem har rakt långt hår och gröna ögon och se på mig bruna ögon och ja... Mitt hår är ju inte så jätte rakt..." Svarar Jag Jag ska fortsätta berätta men avbryter mig själv " Du så har du några syskon?"
15 maj, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
"Ja, en syster..." börjar jag, men tystnar sedan. Hemligheten ska bevaras!
"Vad heter hon?" frågar Rue nyfiket. "Livia" mumlar jag, och visar tydliga tecken på att jag vill prata om något annat. 16 maj, 2014 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen