Öppet Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Okey jag kan vara med och rolla kille! Kan jag skriva mallen i eftermiddag?
jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 06:10 |
|
Borttagen
|
Visst kom ihåg att vara figurer ska vara ihop.
14 maj, 2014 06:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn: Adrian
Efternamn: Devil Ålder: 18 Elevhem: Slytherin Utseende: Typ såFamilj: Hans ´mamma dog när han var åtta år gammal, i en bilolycka. Hans pappa är alkoholist, har druckit sedan Adrians mamma dog. En yngre syster som börjar på Hogwarts detta hår. Personlighet: Han kan verka kall, men är egentligen väldigt känslosam, och gråter lätt närde han bryr sig om sårar honom. Har en lätt sarkastisk humor. Favoritämne: Skötsel och vård av magiska djur Hatämne: Trolldryckskonst Övrigt: Är väldigt beskyddande när det gäller hans syster. Han har alltid påverkats av sitt efternamn och varit mobbad för det Har en flickvän, Aria Sådär! Blir det bra eller ska jag ändra på något? jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-17 kl. 10:25
|
|
Borttagen
|
Kanske du ska nämna att vi är ihop
14 maj, 2014 19:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aa tänkte bara att de andra i rollet redan visste det men okeeej Kanske du ska nämna att vi är ihop jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Nu börjar vi och du får börja
14 maj, 2014 19:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Är det fler som ska skriva mallar eller kan vi börja?
jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
Alla har skrivit sina mallar så du kan börja
14 maj, 2014 19:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Okey
------------------------------------------------------- Jag trängde mig fram på den proppfulla tågstationen King's Cross för att ta mig fram till spärrväggen som skilde mig från perrong 9 3/4 Min pappa hade stannat hemma, som vanligt kunde han inte köra. Han var full. Jag såg mig om efter min syster Mira. Egentligen heter hon Miranda, men hon kallas Mira. Hon stod tätt bakom mig och höll hårt i sin lilla väska. En svettdroppe rann nerför hennes panna och det vackra, rödbruna håret låg svallande över hennes axlar. Jag tog hennes hand. ''Redo?'' frågade jag och hon nickade. Tillsammans sprang vi igenom spärrväggen. jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
Jag skyndade mot tåget och öppnade dörren till den första kupen och kastade upp min koffert på hyllan och satt mig ner och kollade ut genom fönstret.
Jag vänder mig om när kupe dörrarna öppnas och där står min kille Adrian. - Hej, sa jag glatt. 14 maj, 2014 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen