Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

1 2 3 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Okey jag kan vara med och rolla kille! Kan jag skriva mallen i eftermiddag?

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 06:10

Borttagen

Avatar


Visst kom ihåg att vara figurer ska vara ihop.

14 maj, 2014 06:46

Queen Boo
Elev

Avatar


Namn: Adrian
Efternamn: Devil
Ålder: 18
Elevhem: Slytherin
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fkaddironika.blogg.se%2Fimages%2F2011%2Falex-evans_82975024_125094430.jpg Typ så
Familj: Hans ´mamma dog när han var åtta år gammal, i en bilolycka. Hans pappa är alkoholist, har druckit sedan Adrians mamma dog. En yngre syster som börjar på Hogwarts detta hår.
Personlighet: Han kan verka kall, men är egentligen väldigt känslosam, och gråter lätt närde han bryr sig om sårar honom. Har en lätt sarkastisk humor.
Favoritämne: Skötsel och vård av magiska djur
Hatämne: Trolldryckskonst
Övrigt: Är väldigt beskyddande när det gäller hans syster.
Han har alltid påverkats av sitt efternamn och varit mobbad för det
Har en flickvän, Aria


Sådär! Blir det bra eller ska jag ändra på något?

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:00

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-17 kl. 10:25
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Kanske du ska nämna att vi är ihop

14 maj, 2014 19:07

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kanske du ska nämna att vi är ihop
Aa tänkte bara att de andra i rollet redan visste det men okeeej

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Nu börjar vi och du får börja

14 maj, 2014 19:10

Queen Boo
Elev

Avatar


Är det fler som ska skriva mallar eller kan vi börja?

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:10

Borttagen

Avatar


Alla har skrivit sina mallar så du kan börja

14 maj, 2014 19:12

Queen Boo
Elev

Avatar


Okey
-------------------------------------------------------
Jag trängde mig fram på den proppfulla tågstationen King's Cross för att ta mig fram till spärrväggen som skilde mig från perrong 9 3/4
Min pappa hade stannat hemma, som vanligt kunde han inte köra. Han var full.
Jag såg mig om efter min syster Mira. Egentligen heter hon Miranda, men hon kallas Mira.
Hon stod tätt bakom mig och höll hårt i sin lilla väska. En svettdroppe rann nerför hennes panna och det vackra, rödbruna håret låg svallande över hennes axlar. Jag tog hennes hand. ''Redo?'' frågade jag och hon nickade. Tillsammans sprang vi igenom spärrväggen.

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:17

Borttagen

Avatar


Jag skyndade mot tåget och öppnade dörren till den första kupen och kastade upp min koffert på hyllan och satt mig ner och kollade ut genom fönstret.
Jag vänder mig om när kupe dörrarna öppnas och där står min kille Adrian.
- Hej, sa jag glatt.

14 maj, 2014 19:20

1 2 3 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.