Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs Mellan och Azrabella

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Mellan och Azrabella

1 2
Användare Inlägg
Mellan
Elev

Avatar


"Vilket elevhem vill du hamna i?" Frågar jag.

HIHIHIHIHI

9 maj, 2014 08:19

AzrabellaB
Elev

Avatar


"Jag vet faktiskt inte. Mamma var i Ravenclaw, pappa i Gryffindor och Joshua i Hufflepuff. Det spelar nog ingen roll." Ler jag. "Och du?"

min profilbild är phil lester för han är very cute, ok

9 maj, 2014 08:20

Mellan
Elev

Avatar


"Jag vet inte riktigt, men mamma var i Rawenclav så om jag bråd på henne leder det väl dit" sa jag och log.

HIHIHIHIHI

9 maj, 2014 08:24

AzrabellaB
Elev

Avatar


"Okej" säger jag lite tankspritt. "De sa att det skulle finnas godis här"

min profilbild är phil lester för han är very cute, ok

9 maj, 2014 08:25

Mellan
Elev

Avatar


"Haha ja, från vagnen" skrattar jag.

HIHIHIHIHI

9 maj, 2014 09:37

AzrabellaB
Elev

Avatar


"Åh" säger jag och min mun får en 'o' form. "Hoppas den kommer snart då"

min profilbild är phil lester för han är very cute, ok

9 maj, 2014 10:36

Mellan
Elev

Avatar


"Haha" skrattar jag och ler.

HIHIHIHIHI

11 maj, 2014 21:31

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Mellan och Azrabella

Du får inte svara på den här tråden.