Prs Mellan och Azrabella
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Mellan och Azrabella
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mellan
Elev |
"Vilket elevhem vill du hamna i?" Frågar jag.
HIHIHIHIHI 9 maj, 2014 08:19 |
|
AzrabellaB
Elev |
"Jag vet faktiskt inte. Mamma var i Ravenclaw, pappa i Gryffindor och Joshua i Hufflepuff. Det spelar nog ingen roll." Ler jag. "Och du?"
min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 9 maj, 2014 08:20 |
|
Mellan
Elev |
"Jag vet inte riktigt, men mamma var i Rawenclav så om jag bråd på henne leder det väl dit" sa jag och log.
HIHIHIHIHI 9 maj, 2014 08:24 |
|
AzrabellaB
Elev |
"Okej" säger jag lite tankspritt. "De sa att det skulle finnas godis här"
min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 9 maj, 2014 08:25 |
|
Mellan
Elev |
"Haha ja, från vagnen" skrattar jag.
HIHIHIHIHI 9 maj, 2014 09:37 |
|
AzrabellaB
Elev |
"Åh" säger jag och min mun får en 'o' form. "Hoppas den kommer snart då"
min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 9 maj, 2014 10:36 |
|
Mellan
Elev |
"Haha" skrattar jag och ler.
HIHIHIHIHI 11 maj, 2014 21:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Mellan och Azrabella
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen