Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Karaktärer ni inte gillar?

Forum > Off Topic > Karaktärer ni inte gillar?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Dream
Elev

Avatar


Allt hat mot Harry, I don't get it? Först: Han är inte självisk, det går inte ihop. Och det knäppa skulle ju vara om han inte reagerade alls efter att Voldemort återuppstod, när han själv+ de han älskar är i livsfara? Tyck illa om Harry allt ni vill, men de orsakerna makes no sense ;'

Själv har jag svårt för Seamus, han går mig verkligen på nerverna D:
(kan inte tänka på någon från någon annan serie atm :3)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

7 maj, 2014 17:21

Borttagen

Avatar


Likt er andra är varken Harry Potter eller Bella någon av mina favoriter, utan snarare tvärtom.

Fellrendión, det är min replik. ^^

Sedan gillar jag inte Rose i Vampire Academy. Hon är bara så otroligt irriterande. Störst, bäst och vackrast. Uscha, som min mormor skulle ha sagt.

8 maj, 2014 09:22

Borttagen

Avatar


Detta är ingen bok utan en TV-serie men ändå.

Sam och Dean Winchester i Supernatural. De är så JÄKLA tradiga. Jag är så innerligt trött på dem, de bara mal på i samma hjulspår hela tiden och jag har tappat precis all sympati för dem. Orka!! För min del kan de lika gärna dö (utan att återuppstå) och så kan Castiel, Crowley och Charlie bli ett team och ta över!

8 maj, 2014 09:41

Borttagen

Avatar


Såg första avsnittet av "Mitt liv som död" och klarade knappt av att se klart det. Aldrig ogillat en huvudkaraktär så mycket förut.

8 maj, 2014 10:15

Borttagen

Avatar


Gillar inte Percy, allvarligt!

8 maj, 2014 10:20

Kristina
Elev

Avatar


Dolores umb... behöver jag säga mer

8 maj, 2014 11:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gillar inte Percy, allvarligt!
Skrivet av Kristina:
Dolores umb... behöver jag säga mer



Nu är ju varken Percy eller Umbridge huvudkaraktärer som tur är

8 maj, 2014 13:18

Kristina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gillar inte Percy, allvarligt!
Skrivet av Kristina:
Dolores umb... behöver jag säga mer



Nu är ju varken Percy eller Umbridge huvudkaraktärer som tur är


aa tänk om Dolores Umbridge hade vart Hermione istället för Hermione XD ...

8 maj, 2014 14:36

potterflicka
Elev

Avatar


Kan inte påstå att jag älskar Harry.

Han är helt okej, men ibland blir jag riktigt irriterad på att han gnäller och alltid har någon tanke om att '' det är så himla synd om mig ''.

Och, som nästan alla andra, så ogillar jag starkt Bella ifrån Twilight. Det är så svårt att beskriva just vad jag inte gillar med henne, men det kan vara att hon överdramatiserar och är allmänt irriterande.

8 maj, 2014 14:38

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Kan inte påstå att jag älskar Harry.

Han är helt okej, men ibland blir jag riktigt irriterad på att han gnäller och alltid har någon tanke om att '' det är så himla synd om mig ''.

Och, som nästan alla andra, så ogillar jag starkt Bella ifrån Twilight. Det är så svårt att beskriva just vad jag inte gillar med henne, men det kan vara att hon överdramatiserar och är allmänt irriterande.

Och är en idiot som hoppar på främlingars motorcyklar, hoppar från klippor och utsätter sig för livshotande situationer bara för att hennes pojkvän försvann.. och vem vill ha en stalker som misshandlar en och vill dricka ens blod till pojkvän?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 maj, 2014 14:41

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Karaktärer ni inte gillar?

Du får inte svara på den här tråden.