Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
|
Borttagen
|
-får jag sitta här? Frågade jag en äldre flicka.
7 maj, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
7 maj, 2014 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag slog mig ner i kupén.
7 maj, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
- Vad heter du? Frågade jag.
7 maj, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
-Katniss Longbottom, sa jag och började pilla med mitt hår.
-vad heter du?
7 maj, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
- Julia Potter, sa jag glatt.
7 maj, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
-vad gillar du att göra då? Frågade jag.
8 maj, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
- Jag gillar att umgås med kompisar och att läsa, sa jag glatt.
8 maj, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
-jag gillar också att läsa, sa jag
8 maj, 2014 19:24
|
|
Borttagen
|
- Vad kul vart är Neville? frågade jag.
8 maj, 2014 19:25
|
Du får inte svara på den här tråden.