Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-får jag sitta här? Frågade jag en äldre flicka.

7 maj, 2014 21:54

Borttagen

Avatar


- Visst, sa jag glatt.

7 maj, 2014 21:55

Borttagen

Avatar


Jag slog mig ner i kupén.

7 maj, 2014 21:57

Borttagen

Avatar


- Vad heter du? Frågade jag.

7 maj, 2014 21:59

Borttagen

Avatar


-Katniss Longbottom, sa jag och började pilla med mitt hår.
-vad heter du?

7 maj, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


- Julia Potter, sa jag glatt.

7 maj, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


-vad gillar du att göra då? Frågade jag.

8 maj, 2014 19:22

Borttagen

Avatar


- Jag gillar att umgås med kompisar och att läsa, sa jag glatt.

8 maj, 2014 19:23

Borttagen

Avatar


-jag gillar också att läsa, sa jag

8 maj, 2014 19:24

Borttagen

Avatar


- Vad kul vart är Neville? frågade jag.

8 maj, 2014 19:25

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)

Du får inte svara på den här tråden.