Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kupe dörrarna öppnades och där stod mina kusiner James, Lily och Albus.
- hej, sa jag glatt. 6 maj, 2014 19:20 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
- sätt er, sa jag glatt.
6 maj, 2014 19:24 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet åt Albus.
6 maj, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
(Förlåt om jag bryter mig in här, men Lele, Albus är halvblod, eftersom han har lite mugglarblod i sig)
6 maj, 2014 19:26 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
jag suckade.
6 maj, 2014 19:34 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
- Jag är bara så trött på på Victoire, sa jag.
6 maj, 2014 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen