Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
No thanks
5 maj, 2014 22:18 |
|
Lele
Elev |
Ska vi börja ändå? Om vi börjar vill inte jag börja
Kan ni lägga till blodstatus på era mallar? Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 22:20
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 5 kl. 22:21
|
|
Borttagen
|
Jag kan börja
5 maj, 2014 22:21 |
|
Lux
Elev |
Vem tar den sista platsen? *trumtrumtrum*
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 22:22 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Mm
5 maj, 2014 22:33 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 22:34 |
|
Lux
Elev |
Börja någon
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 22:50 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 22:50 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen